سفر به ماسان

سفر به ماسان

نقد و بررسی

توضیحات

ماسان کوپ

ماسان کوپ یکی از زیباترین و شگفت انگیزترین مناطق شهرستان گنبد کاووس است، روستای ماسان در اردیبهشت ماه بهشت را به تصویر می کشد که بهترین فرصت برای طبیعت گردی است. در ادامه برای سفر به ماسان با ایران نیهون همراه باشید.

ماسان کوپ

ماسان را نمی توان در قالب عکس به نمایش گذاشت باید رفت و دید که خالق هستی، بخشی از زیبای را در این منطقه چطور به نمایش گذاشته است. مزارعی که بین تپه ها و دره ها سبز قرار گرفته، زیبایی خیره کننده را خلق کرده است.

ماسان کوپ

اگر قصد سفر در اردیبهشت ماه دارید این منطقه را برای سفر و تجربه متفاوت انتخاب کنید، استشمام بوی طبیعت بکر و پاکیزه این منطقه یک دنیا تازگی را رقم می زند. کافی است در میان دره ها و تپه های سر سبز ماسان قدم بردارید و رنگ بوی زندگانی احساس کنید.

روستایی ماسان

روستایی ماسان کوپ از توابع داشلی برون شهرستان گنبد کاووس در استان گلستان با 65 خانوار و جمعیت بالغ بر 352 نفر است.

ماسان کوپ

ماسان رویا را با واقعیت در هم آویخته و طبیعتی شگفت انگیز در شمال شرق ایران (گنبد کاووس در استان گلستان) به وجود آورده است. منطقه ای بکر و پاکیزه که شما مجذوب خود می کند. ماسان خوشبختانه هنوز دست خوش تخریب انسانی (ریختن زباله) قرار نگرفته و محیط زیستی پاک را زمینه خود کرده است.

به طبیعت احترام بگذاریم

اگر در اردیبهشت و خرداد ماه به ماسان سفر کردید در حفظ محیط زیست منطقه کوشا باشید و از ریختن هرگونه زباله ها خودداری کنید و به محیط زیست احترام بگذارید و از زیبای آن نهایت آرامش و لذت ببرید.

ماسان کوپ

دسترسی به روستا

این منطقه فوق العاده زیبا (ماسان کوپ ) در 55 کیلومتری شهرستان گنبد کاووس درشرق استان گلستان واقع شده، که حدود 22 کیلومتر از مسیر بصورت جاده ناهموار و خاکی و در برخی مناطق صعب العبور است.

تصاویر