سفر به زیباترین جاده های ایران

سفر به زیباترین جاده های ایران

اگر قصد سفر زمینی و لذت بردن از رانندگی در زیباترین جاده های ایران را دارید با مجله گردشگری ایران نیهون همراه باشید و با 10 جاده زیبا در با ایران آشنا شوید, در زمان سفر در این جاده ها با طبیعت فوق العاده زیبا و طبیعی در فصل بهار و تابستان از سفر جاده ای لذت ببرید.

جاده اسالم به خلخال

جاده اسالم به خلخال

این جاده فوق العاده زیبا همانند بهشتی بروی زمین است, درفصل تابستان یکی از رویایی ترین جاده های ایران محسوب می شود و یکی از زیباترین جاذبه گردشگری در ایران است. در سفر به استان گیلان رانندگی در این جاده را تجربه کنید. این جاده در 70 کیلومتری شهر اسالم شروع می شود و به شهر خلخال استان اردبیل می رسد.

گردنه حیران

گردنه حیران

حیران روستایی ییلاقی در شهرستان آستارا استان گیلان و مسیر گردنه حیران میان آستارا و اردبیل قرار دارد، این جاده زیبا با وجود اینکه ارتفاع زیادی ندارد اما در بیشتر ماه های سال در مه غرق شده است و علت وجود مه در این گردنه رطوبت دریایی کاسپین است.

جاده چالوس

جاده چالوس

جاده چالوس یکی از محبوب ترین و زیباترین جاده های ایران است جاده چالوس یکی از مهم ترین جاده های دسترسی به شمال کشور است این جاده به اندازه ای زیباست که که خود به تنهایی به عنوان جاذبه طبیعی تلقی می شود و از جاذبه های مسیر جاده چالوس می توان به باغ لاله گچسر ،تونل کندوان ،رود چالوس ،سد امیر کبیر ،دهکده یوش و سیاه بیشه اشاره کرد.

جاده عباس آباد به کلاردشت

جاده عباس آباد به کلاردشت

جاده عباس آباد به کلاردشت یکی از زیباترین جاده های شمال کشور تلقی می شود این جاده زیبا با مناظر دیدنی و سرسبز در بیشتر روزهای سال پوشیده از مه است.

جاده شاهرود به گرگان

جاده شاهرود به گرگان

جاده شاهرود به گرگان از جمله زیباترین جاده های ایران است که جاده با مسیر پیچ و خم از جنگل توسکستان عبور می کند. که به سمت گرگان میزان این درخت ها کاهش پیدا می کند و درختان ارس دیده می شوند..

جاده ساحلی چابهاربه پریس

جاده ساحلی چابهاربه پریس

جاده ساحلی چابهار به پریس زیباترین جاده ساحلی ایران است که سواحل صخره در ابتدا جاده و در فاصله 15 کیلومتری این جاده تالاب لیپار , کوه های مینیاتوری و جنگل های حرا خواهید دید.

جاده شهداد به نهبندان

جاده شهداد به نهبندان

یکی از زیباترین جاده ای کویری ایران جاده شهداد به نهبندان است که سالانه گردشگران زیادی برای دین کویر و زیبایی های شهداد به این منطقه سفر می کند این جاده از میان بزرگترین عارضه های کلوخی جهان که به کلوت های شهداد شهرت دارد عبور می کند.

5 1 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات