زیبا ترین مناطق گردشگری دنیا در فصل بهار

زیبا ترین مناطق گردشگری دنیا در فصل بهار

بهار کجا بریم؟ بهترین مقاصد گردشگری دنیا در فصل بهار کدامند؟ فصل بهار از بهترین فصل ها و زیباترین فصل های سال برای مسافرت است. برای شناخت بهترین مناطق گردشگری دنیا در فصل بهار با مجله گردشگری ایران نیهون همراه باشید.

پارک ملی مانوئل آنتونیو

پارک ملی مانوئل آنتونیو

یکی از بهترین مناطق گردشگری و تجربه ای فوق العاده از دو فصل را در پارک ملی مانوئل آنتونیو در کاستاریکا است. فصل خشک این منطقه از دسامبر تا آوریل است و فصل بارانی این منطقه از ماه مه تا نوامبر است. جالب است بدانید که اگر در فصل بهار به این منطقه سفر کنید می توانید دو فصل خشک و بارانی را تجربه کنید. و در کنار سواحل دیدنی آن قدم بزنید

پورتلند

پورتلند

پورتلند در اورگان امریکا را میتوان یکی دیگر از مقاصد گردشگری در فصل بهار دانست. پورتلند در بهار به عنوان شهر گل رز شناخته می شود، با وجود آب و هوای مناسب این شهر گل های رز در ابتدای ماه آوریل شروع به رشد می کنند، که در ماه های ژوئن به اوج خود می رسند. در سفر به پورتلند، تماشایی هزاران گل رز را از دست ندهید. و جوری برنامه ریزی کنید که به جشنواره گل رز (اوسط ماه می تا اوسط ماه ژوئن) در این شهر برسید.

پارک ملی فوجی-هکنونه (شکوفه های گیلاس)

پارک ملی فوجی-هکنونه (شکوفه های گیلاس)

پارک ملی فوجی-هکنونه در ژاپن یکی از پر طرفدارترین و بهترین مناطق برای سفر در فصل بهار است. این پارک به کوه فوجی ژاپن شهرت دارد که می توانید آبشار ، چشمه های آب گرم ، جزایر آتشفشانی و دریاچه های را ببینید. اما از همه مهم تر در این فصل برای دیدن شکوفه های گیلاس پارک ملی فوجی-هکنونه بهترین مکان برای دین و لذت بردن از درختانی که شروع به شکوفه زدن می کنند است.

پاریس

پاریس

پاریس در فرانسه یکی از پر طرفدارین و بهترین مناطق گردشگری در فصل بهار محسوب می شود. پاریس با وجود باغ ها و پارک های قدیمی یکی از مهم ترین مکان توریستی می باشد. پاریس را بدون اغراق می توان در فصل بهار بهشت خواند.

واشنگتن دی سی

واشنگتن دی سی

واشنگتن دی سی در امریکا هم همانند ژاپن شاهد صدها تن از درختان گیلاس که شکوفه می زنند است. و مناظر دیدنی فوق العاده ای را در این فصل ایجاد می کنند.اواخر ماه مارس تا اوایل ماه آوریل بهترین زمان برای دیدن گل و جشنواره های ملی گل های گیلاس است.

هلند

هلند

هلند کشور گلها که شهرت دارد و یکی از زیباترین مناطق گردشگری در فصل بهار است با سفر به این کشور تجربه ای شگفت انگیره را خواهید داشت. بهترین مکان برای بازدید از باغ های با هفت میلیون گل لاله است.

پارک ملی Yosemite

پارک ملی Yosemite

پارک ملی Yosemite در امریکا است که می توانید از باغ های گل ، ماهی های قزل آلا و یا گوسفندان زیبایی که در این باغ نگهداری می شوند بازدید کنید. البته ماه آوریل ،می و ژوئن بهترین زمان برای بازدید از این پارک است.

شهر هانگژو

شهر هانگژو

شهر هانگژو در شرق کشور چین است که یکی از بهترین مناطق در تعطیلات در فصل بهار است، این شهر بخاطر طبیعت و آب و هوای پاک آن سالانه تعدادی زیادی از گردشگران را ار نقاط دنیا بخود جذب می کند.دریاچه غربی که جز میراث جهانی یونسکو محسوب می شود در این شهر است.

دره ی دورو

دره ی دورو

دره ی دورو در کشور پرتغال واقع شده است این دره ی خیره کننده با آب و هوای فوق العاده و طبیعت بکر آن که تشکیل شده از تچه های بزرگ ، کوچک و رودخانه ای آبی به همین نام که در فصل بهار با ابهای صورتی در بالای تپه ها مناظر خیره کننده ای را ایجاد می کنند. البته این دره بی نظر اصلی ترین تولید کننده انگور در کشور پرتغال است.

5 1 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات