جزایر بکر و زیبای پرنس استانبول

جزایر بکر و زیبای پرنس استانبول

جزایر پرنس استانبول

جزایر پرنس استانبول یکی از جاهای دیدنی استانبول می باشد که مجموعه ایی تشکیل شده از جزایر نه گانه است، جزایر پرنسس در دریای مرمره واقع شده و تنها جزایز این دریا نمی باشند اما به دلیل نزدیکی به استانبول و جاهای تفریحی، مکان های تاریخی و توریستی مهمتر از مابقی جزایر دریای مرمره می باشند.برای آشنایی بیشتر با جزایر پرنس استانبول با ایران نیهون همراه باشید.

جزایر پرنس

جزایر پرنس مجموعه ایی از جزیره های نزدیک بهم و تشکیل شده از 9 جزیره دیگر می باشد که در ناحیه آسیایی استانبول ترکیه و ناحیه دریای مرمره واقع شده است، از میان این 9 جزیره 4 جزیره مهم بویوک آدا، هیبلیدیا، بورقازآدا و کینالی ادا که از همه بزرگ تر و مهمتر می باشند و 5 جزیره دیگر کوچک تر هستند.

در عصر بیزانس از این جزایر زیبا و بکر به عنوان تبعیدگاه استفاده می شد اما امروزه این محل تبدیل به یکی از مقاصد محبوب شهر استانبول شده است تا با رفت به آنجا مردم به مدت یک روز از هیاهو و شلوغی شهر دور می شوند و در طبیعت بکر و زیبایی های این جزایر به تفریح می پردازند.دلیل نامگذاری این جزیره به نام پرنس این می باشد که در گذشته شاهزادگان تبعید و طرد شده را به این محل تبعید می شدند.

ویژ گی های جزایر پرنس

ویژگی اصلی این جزایر پرنس خلوتی و آرام بودن این جزایر است، در این جزایر استفاده از هر نوع وسیله نقلیه ای که با موتور کار می کند ممنوع می باشد و این باعث شده است که جزیره ایی آرام و بی سر وصدا باشد.با ورود به این جزیره اولین صدایی که به گوش شما می رسد صدای زنگ دوچرخه ها و صدای سم اسب ها است.

اما این تنها ویژگی منحصربفرد این جزایر نیست و با سفر به این جزایر و قدم زدن در وسط کوچه های باریک و در محاصره درختان کاج و کلبه های چوبی ویکتوریایی هستند، این جزیره در ختان سرو و نخل زیادی دارد و به زیبایی و بکر بودن جزیره افزوده است.

جزایر پرنس با رستوران ها و کافه های بسیار زیبا، مغازه های میوه فروشی و ایستگاه های بستنی که واقعا خوشمزه و معروف است باعث جذب گردشگران بسیاری شده و از نظر پلاژهای خصوصی و عمومی که بسیار زیبا و جذاب هستند در میان توریستان محبوبیت خاصی پیدا کرده است.

چگونه به جزایر پرنس سفر کنیم؟

بدون تردید رفتن به این جزایر با قایق ممکن است، قایق های مختلفی وجود دارد که می توانید از بین آن ها هر کدام که برای شما مناسب تر است را پیدا کنید.قایق های معمولی خیلی آهسته حرکت می کنند و بهتر است در مسیر سفرتان از قایق های تندرو استفاده کنید تا به موقع به جزیره رسیده و از تمامی نقاط آن دیدن کنید.زمان رسیدن به این جزیره حدود 2 ساعت است و بهتر است صبح خیلی زود حرکت کنید تا از زمانتان بهترین استفاده را کرده باشید.

0 0 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات