بهترین جاهای تفریحی استانبول

بهترین جاهای تفریحی استانبول

جاهای تفریحی استانبول

شهر استانبول با تمام جاذبه های تفریحی، دیدنی، تاریخی، ساحلی و خوش آب و هوایش یکی از مقاصد محبوب گردشگری در سال های اخیر بوده است که امکانات بسیاری برای راحتی توریستان فراهم کرده است.برای آشنایی بیشتر با جاهای تفریحی استانبول با ایران نیهون همراه باشید.

اگر قصد سفر به ترکیه و شهر استانبول را دارید باید بدانید که شهر استانبول پر است از جاهای دیدنی و جاهای تفریحی بسیار که توریستان و علاقمندان بسیاری را جذب کرده است، در کنار جاهای دیدنی استانبول، تفریحات پرهیجان و امکانات تفریحی مفرح، سفری به یادماندنی برای شما رقم خواهد زد.

پارک وایلند

جاهای تفریحی استانبول کدامند؟ پارک وایلند استانبول از تفریحات محبوب استانبول می باشد که پارکی برای تمامی سنین است، مجموعه پارک وایلند با وجود مرکز خرید و رستوران های متنوع به جذابیت خود افزوده است.وسایل بازی و مهیج این پارک برای تمامی سنین شادی آور است و با توجه به آخرین استاندارد ها طراحی شده است، این وسایل شامل جت اسکی، ترن های هوایی اسرار آمیز، تونل سافاری، چرخه و فلک های غول پیکر و … می باشد.

خانه خون آشام

خانه خون آشام استانبول یکی از بهترین تفریحات استانبول است که در میان بازدید کنندگان بسیاری دارد، کل فضای مجموعه خون آشام ها به گونه ایی طراحی شده است که شما احساس می کنید با این موجودات تاریکی زندگی می کنید و درست از لحظه ایی که پا به این فضا می گذارید احساس ترس و افزایش ضربان قلب را احساس می کنید.

حمام استانبول

در شهر استانبول چندین حماموجود دارد که در میان آن ها قدیمی ترینشان حمام ایاصوفیه می باشد که به تازگی بازسازی شده است و پذیرای مسافران و توریستان خسته از گردش و تفریح در طول روز می باشد، تصور کنید بعد از یک روز پر هیجان و کلی پیاده روی در حالی که یک پارچه کتان به در خود پیچیده اید در اتاقی پر از بخار و بر روی سنگ مرمر داغ دراز کشیده و به صدای جریان آب گوش می دهید.

غواصی در استانبول

جاهای تفریحی استانبول کدامند؟ غواصی یکی از بهترین تفریحات استانبول می باشد که مخصوصا در اطراف دریای مدیترانه و اژه می توانید غواصی کنید و بسیار لذت ببرید.برای انجام غواصی حرفه ایی شبه جزیره گالیپولی مقصد محبوبی در میان غواصان حرفه ایی می باشد.

تنگه بسفر

جاهای تفریحی استانبول کدامند؟ تنگه بسفر یکی از جاذبه های معروف استانبول است که بعد از مسجد ایاصوفیه و کاخ توپکاپی می توان جز محبوب ترین جاذبه های این شهر به شمار آید.پلی بسیار زیبا که اروپا و آسیا را به هم متصل می کند و دارای مناظر بسیار زیبایی می باشد.

برچسب ها:
0 0 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات