تابستان کجا بریم؟ بهترین کشورها برای مسافرت در تابستان

تابستان کجا بریم؟ بهترین کشورها برای مسافرت در تابستان

بهترین کشورها برای مسافرت در تابستان

بهترین کشورها برای مسافرت در تابستان کدامند؟ فصل تابستان برای ما بهترین زمان سفر تلقی می شود، در مطالب قبل بهترین مناطق ایرانگردی برای مسافرت های تابستانی را بررسی کردیم. در این مقاله قصد داریم بهترین مکان ها در سفرهای خارجی فصل تابستان را بررسی کنیم. با ایران نیهون همراه باشید.

گرمای تابستان موجب می شود در انتخاب اول مکان های را انتخاب کنیم که هوای خنکی را داشته باشند.

مسافرت خارجی در تابستان

ریكیاویك ایسلند

تابستان کجا بریم؟ ریکاویک ایسلند در ماه های تیر و مرداد با درجه حرارت 10 درجه سانتیگراد است. این شهر یک از مراکز گردشگری ایسلند است که امکانات خوبی را برای گردشگران مهیا کرده اند. در سفر به ریکیاویک می توانید از مناظر و چشم‌‌انداز های monlike ایسلند را تجربه کنید و با خوردن گوشت گوزن و ماهی های دودی لذت ببرید.

زمانی که به این شهر سفر می کنید حوضچه های آب  گرم طبیعی ریکاویک را از دست ندید.در ایسلند تعطیلات تابستانی رویایی را تجربه خواهید کرد.

كپنهاگن دانمارك

تابستان کجا بریم؟ كپنهاگن دانمارك در ماه های تیر و مرداد با درجه حرارت 18 سانتیگراد است، این شهر یکی از مشهور ترین مناطق گردشگری دانمارک و در واقع مکانی مناسب برای گذراندن تعطیلات تابستانی برای گردشگران است.

همانطور که می دانید دانمارک یکی از امن ترین کشور های دنیا است. سواحل دانمارک یکی از بهترین مناطق توریستی برای گردشگران است. برای اقامت می توانید قلعه damish coast انتخاب کنید با معماری های باستانی و مسیر های مار پیچ و جنگلی با مناظر خیره کننده ای که حس قرون وسطی را برایتان رقم می زند.

اویان فرانسه

تابستان کجا بریم؟ اویان فرانسه در ما های تیر و مرداد با درجه حرارت 21 درجه سانتیگراد است. شاید بتوان گفت وجود آب های معدنی و حوضچه های آب معدنی که برخی می گویند خواص درمانی دارد به شهرت برای این شهر کمک کرده کرده است ولی این تنها دلیل جذب گردشگران به این شهر زیبا نیست، صدای آواز پرندگان کنار دریاچه ژنو را تصور کنید که در سایه کوه چابلایس که پوشیده از درختان سبز است.

همه سال در این فصل گردشگران و عکاسان زیادی به اویان فرانسه جذب می شوند و وجود دریاچه باعث شده که ورزش های آبی در سواحل زیبای این منطقه از رونق بالای برخوردار باشد.

 ولینگتون نیوزیلند

تابستان کجا بریم؟ ولینگتون  نیوزیلند در ماه های تیر و مرداد با درجه حرارت 8 درجه سانتیگراد است.  تعیلات تابستان را میتوانید در این منطقه با وجود سواحل و بنادر فوق العاده زیبا که توسط تپه های پوشیده شده از گیاه بگذرانید. البته با سفر به این نقطه از زمین رویا را در واقعیت می توانید ببینید.

به نوعی می توان گفت نییویورک دوم جهان در این منطقه بنا شده که هر قوم و کشوری می تواند در این شهر رستوران با طعم و عذای آن کشور پیدا کند.

بوزیوس برزیل

تابستان کجا بریم؟ بوزیوس ، برزیل  را می توانید با 23 ساحل در طول 5 مایل تصور کنیددسترسی این شهر به ریو حدود 2 ساعت به طول می کشد. هر ساحل زیبایی ها و ویژگی ها خاص خودش را دارد . سواحل غربی محیطی آرام به همراه آبی شفاف دارند ولی سواحل شرقی آبی به نسبت نا آرام دارند و به اقیانوس وصل می شوند.

پارک ملی بَنف کانادا آلبرتا

تابستان کجا بریم؟ پارک ملی بَنف کانادا آلبرتا یک از زیباترین پارک های حیات وحش می باشد، که در برخی از فصول سال می توانید خرس گریزلی و یا سیاه ببینید. این منطقه با جذابیت ها مثل مناظر صخره زیبایی و دره بو ، شهر بَنف  و روستای دریاچه لوییس است که هر گردشگری را به خود جذب می کند در عکس ها زیباییاین منطقه به وضوح قابل مشاهده است.

سواحل طلایی استرالیا

تابستان کجا بریم؟ سواحل طلایی استرالیا یکی از منحصر به فرد ترین مناطق استرالیا به شمار می آید. سواحل طلایی به طول 70 کیلومتر با بهترین امکانات رفاهی باری گردشگران فراهم است. هر ساله با وجود درجه حرارت 17 درجه سانتیگراد در ما های تیر و مرداد گردشگران زیادی به این منطقه سفر می کننند.

0 0 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات