بیزینس کلاس چیست؟

بیزینس کلاس چیست؟

بیزینس کلاس (Business Class) یا کلاس تجاری نوعی دیگر از کلاس پروازی است که سطح متوسطی از خدمات را به مسافران خود ارائه میدهد، بلیط بیزینس کلاس ما بین دو کلاس پروازی فرست کلاس و اکونومی قرار میگیرد در واقع در جلوی کلاس اکونومی و با فاصله  بیشتری از هم قرار دارد، در حال حاضر خیلی از ایرلاین ها کلاس تجاری را در بالاترین سطح از خدمات ارائه میدهند. قبل از خرید بلیط هواپیما با ایران نیهون همراه شوید و با این کلاس پروازی آشنا شوید.

کلاس تجاری در پرواز های طولانی مدت تفاوت بسیاری با پروازهای کوتاه مدت در ارائه خدمات دارد، مسافران کلاس اکونومی حق ورود به کابین کلاس تجاری را نداشته در حالی که مسافران کلاس تجاری این اجازه را دارند.

صندلی ها بیزینس کلاس

صندلی های کلاس تجاری بصورت مبله بوده و  در دو ردیف جدا هستند که در پروازهای طولانی مدت به دو صورت: صندلی های کاملا تاشو،صندلی تاشوی زاویه دار صندلی هایی که زاویه 150  یا  160درجه نسبت به سطح کف هواپیما  دارند، صندلی های بیزینس کلاس دارای امکانات رفاهی و تجملی کمتری بوده، در کلاس تجاری سیستم های صوتی و تصویری کم کم جای خود را پیدا کرده و صفحه نمایشگر آنها تنها کمی کوچیکتر از فرست کلاس است و بصورت همگانی استفاده می شود.

خدمات  کلاس تجاری

در کلاس تجاری (بیزینس کلاس) سرو غذاهای گرم و دارای کترینگ متفاوت و کامل بوده و در پرواز های طولانی تعدادی از ایرلاین ها غذاهایی درون پرواز ارائه می کنند که به انتخاب مسافر بوده و برخی دیگر به مسافر این امکان را میدهند که تا قبل از پرواز غذای مورد نظر خود را انتخاب کنند، امکانات رفاهی مانند کانتر مستقل و حمل و نقل  مجزا از ترمینال تا هواپیما و بالعکس وجود دارد و کلیه پرسنل هواپیما نظارت بیشتری دارند.

نکته قابل توجه اینست که این پروازها در مقایسه با پروازهای فرست کلاس بسیار ارزان تر بوده و به طبع کیفیت نازل تری دارند، وجه تمایز کلاس تجاری (بیزینس کلاس) از سایر کلاس ها در کیفیت صندلی ها، غذاها و نوشیدنی ها، کانتر، ترانسفر و دیگر امکانات است، و از لحاظ اقتصادی از فرست کلاس ارزانتر و از اکونومی گرانتر است.

5 1 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات