بهترین کافه های تهران

بهترین کافه های تهران

بهترین کافه های تهران کدامند؟

کافه گردی یکی از تفریحاتی است که در سالهای اخیر علاقمندان بسیاری پیدا کرده است. افراد دورهمی ها، جشن تولد، قرارهای روزمره و کاری خود را در کافه ها برگزار می کنند. در تهران کافه های مدرن و سنتی بسیاری وجود دارد. اما تهران کجا بریم؟ بهترین کافه های تهران کدامند؟ برای آشنایی بیشتر با ایران نیهون همراه باشید.

کافه گل رضاییه

یکی از قدیمی ترین کافه های تهران، کافه گل رضاییه است. این کافه در دهه های 40 و 50 بسیار پر طرفدار بوده و پاتوق هنرمندانی همچون فروغ فرخزاد و صادق هدایت بوده است. قیمتهای منوی این کافه به دلیل معروف بودن آن ، کمی بالاست اما به یکبار امتحان کردن می ارزد.

آدرس : خیابان سی تیر- بالاتر از موزه آبگینه

کافه دیاموند

کافه دیاموند در یکی از محله های پر رفت و آمد تهران، میدان فردوسی واقع شده است. این کافه کمی بالاتر از میدان فردوسی واقع شده و میزبان قرارهای روزمره است. ساختمان این کافه بازسازی شده و سیستم تهویه مناسبی در آن تعبیه شده است. این کافه حیاط باصفایی نیز دارد اما برای نشستن در آن باید از قبل رزرو کنید.

آدرس: میدان فردوسی- خیابان ویلا(نجات اللهی)- خیابان فلاح پور-پلاک ۳۳

کافه سام

اگر علاقمند به کافه های مدرن و لاکچری هستید، کافه سام یکی از آنهاست. این کافه با طراحی لوکس و مدرن اروپایی خود میزبان جمع های دوستانه زیادی می باشد. این کافه مناسب برگزاری جشن ها و جشن تولد نیز هست. کافه سام دو شعبه در نقاط شمالی تهران دارد.

آدرس ۱ : تقاطع خیابان خدامی و آفتاب، ضلع جنوب شرقی، جنب پارک، ساختمان مادیران

آدرس۲ : خیابان فرشته، مرکز خرید سام سنتر، طبقه دوم

کافه ویونا پلازا

کافه ویونا پلازا یکی از بهترین کافه های منطقه زعفرانیه است. سرویس دهی و محیط دنج این کافه باعث شده است که از محبوبیت زیادی برخوردار باشد. صبحانه های این کافه بسیار خوشمزه و قیمت آن نیز مناسب است.

آدرس: خیابان ولیعصر، خیابان زعفرانیه، سه راه آصف، مجتمع تجاری زعفرانیه پلازا، طبقه دوم

کافه رستوران کاوالی

کافه کاوالی یکی از کافه های مجلل تهران برای قرارهای خانوادگی است. معماری این کافه رستوران لوکس مشابه معماری های اروپایی می باشد. ساختمان کاوالی از دو طبقه تشکیل شده که طبقه دوم آن مناسب برگزاری مراسم رسمی است. همچنین این کافه یک پارکینگ اختصاصی برای مهمانان خود دارد.

آدرس: فرحزاد شمالی، پلاک ۲۵، رستوران بین اللملی کاوالی

كافه باكارا

كافه باكارا در خیابان کارگر قرار دارد. این کافه یک حیاط، حوض و فضای باز دارد که روزهای ابری را تبدیل به خاطره ای لذت بخش می سازد. حوض بزرگ و تلویزون قدیمی زرد که در لبه آن قرار گرفته، تصویری آشنا برای کافه باز ها شده است.

آدرس: میدان انقلاب ، خیابان کارگر شمالی ، خیابان رهنما

کافه تهرون

کافه تهرون کافه ای برای خاطره سازی است. این کافه در یکی از خانه های قدیمی با معماری 70 سال پیش ساخته شده است. حیاط و حوض و موسیقی کلاسیک ایرانی و رومیزی و بشقاب های قدیمی از ویژگی های مخصوص کافه تهرون است.

آدرس: خیابان ویلا ، کوچه خسرو ، پلاک 39

کافه نادری

کافه نادری ارثیه ای از قدیمیان تهران است که به نسل جدید رسیده است. این کافه پاتوق روشنفکرها و نویسنده های سالهای 40 و 50 بوده است. موسس آن یک مهاجر ارمنی بوده که در سال 1306 این کافه و هتل متصل به آن را تاسیس کرد.در معرفی‌نامه‌ای از این کافه که امروزه در کنار در ورودی آن قرار داده شده آمده‌است که غذاهای فرنگی مانند بیف استروگانف و همچنین کافه‌گلاسه، قهوه ترک و فرانسه برای اولین بار در این کافه به ایرانیان عرضه شد.

آدرس: خیابان جمهوری، پایین‌تر از چهارراه استانبول، بین خیابان سی تیر و چهارراه استانبول، پلاک ۵۲۴

0 0 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین رای بیشتر
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
سیاوش
4 years ago

نگارنده ی عزیز پایین تر از چهار راه استانبول که دیگه خیابان جمهوری نیست خیابون فردوسی میشه . منظورتون نرسیده به چهار راه استانبوله ؟
اصولا در تهران بالا و پایین گفتن خیابانها چیزی معادل شمالی و جنوبی بودن است نه شرقی و غربی بودن .