بهترین هتل ها برای ماه عسل در مشهد

بهترین هتل ها برای ماه عسل در مشهد

بهترین هتل ها برای ماه عسل

انتخاب بهترین هتل برای ماه عسل همیشه جزء دغدغه های زوج های جوان بوده است. اگر انتخاب شما برای ماه عسل مشهد است، پیشنهاد میکنیم به هتلی بروید که باعث آرامش و رفاه شما شود و استرس های ناشی از مراسم عروسی را برای شما کاهش دهد. خوشبختانه شهر مقدس مشهد از لحاظ هتل های پنج ستاره و لوکس بسیار غنی است و انتخاب های زیادی پیش روی شماست. با مجله گردشگری ایران نیهون با معرفی بهترین هتل ها برای ماه عسل در مشهد همراه شوید.

هتل قصر طلایی مشهد

هتل بین المللی قصر طلایی به جهت داشتن فضایی مطلوب، کیفیت برتر و رعایت استانداردهای بین المللی روز دنیا در قسمت های مختلف، همواره به عنوان یکی از بهترین هتل های مشهد و ایران عزیزمان معرفی میگردد.

هتل قصر طلایی مشهد با طراحی مجموعاً ۶۱۰ واحد اقامتی در تیپ های امپریال سوئیت، پرزیدنت سوئیت، پرنسس سوئیت، انواع آپارتمان های رویال، سوئیت، کانکت، دبل، سینگل، با دکوراسیون متنوع خاطره ای وصف نشدنی را در طول مدت اقامت برای میهمانان خود خلق نموده است. هتل قصر طلایی با فراهم نمودن امکانات رفاهی از قبیل مجموعه آبی استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، انواع ماساژ، سالن بیلیارد، سالن بدن سازی، سالن های زیبایی بانوان وآقایان، آژانس مسافرتی، خدمات راهنمای میهمان (کانسیرژ)، بانک، کتابخانه، بیزینس سنتر، تاکسی سرویس، خدمات لاندری، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی و راه آهن، ترانسفر به حرم مطهر حضرت رضا(ع)، با بالاترین سطح کیفی خدمات، موجب آرامش و آسایش شما درطول سفر ماه عسلتان خواهد بود.

همچنین وجود رستوران ها و کافی شاپ های متعدد و متنوع، با معماری چشم نواز و بهره مندی از فضا هایی لوکس و مجلل همراه با منوهای مختلف ایرانی، سنتی، دریایی و بین الملل برای انواع سلیقه ها و ذائقه های مختلف، از دیگر جذابیت های این مجموعه میباشد و این هتل را به عنوان یکی از بهترین انتخاب ها برای سفر ماه عسل در مشهد معرفی می کند.

هتل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی مشهد تنها هتل آتریوم شرق کشور می باشد. مجموعه آبی هتل درویشی با ارائه خدمات تخصصی اسپا و ماساژ، با بکار گیری برترین تکنولوژی ها و اساتید فن به ارائه خدماتی ایده آل به میهمانان این مجموعه میپردازد.

ارائه خدماتی همچون سونای خشک ،سونای بخار ،جکوزی ،حمام ترکی ،سالن بدنسازی ،دوش های اختصاصی ماساژ،ارائه خدمات انواع اسپا و ماساژ در فضایی شیک و مدرن سلامتی و شادابی شما و پوستتان را به ارمغان خواهد آورد.اقامت در هتل درویش برای ماه عسل آرامش و رفع استرس های مراسم عروسی، سهولت در دسترسی به امکانات مورد نیاز شما، تنوع در انتخاب خدمات و فضاهای اقامتی در هتل لوکس، مدرن و درنهایت اقامتی به یاد ماندنی برای شما به ارمغان میاورد.

هتل الماس 2 مشهد

هتل الماس 2 مشهد یکی از مجلل ترین و زیباترین هتل های مشهد است . این هتل چهار سوئیت مخصوص ماه عسل دارد . رستوران و تالار پانوراما در بام هتل یا کافه رستوران روف گاردن به همراه مجموعه آبی و اسپا از دیگر فضاهای به یادماندنی و خاطره ساز برای یک ماه عسل به یادماندمی در مشهد است.

هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا مشهد نزدیک ترین هتل پنچ ستاره مشهد به حرم امام رضا (ع) است. این هتل با محیطی فوق العاده زیبا و معماری اصیل ایرانی با فرهنگ معنوی و اتاقهای شیک و همچنین اتاق مخصوص عروس خود آماده پذیرایی از شما در سفر ماه عسل می باشد. هتل مدینه الرضا مشهد با محیطی آرام و پر از معنویت در فاصله 150 متری حرم قرار دارد.

0 0 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات