با بهترین هتل های یزد آشنا شوید

با بهترین هتل های یزد آشنا شوید

بهترین هتل های یزد

شهر یزد با عنوان اولین شهر خشتی جهان و دومین شهر تاریخی زنده دنیا که به ثبت میراث جهانی یونسکو رسیده است یکی از بهترین مقاصد گردشگری کشورمان است که علاقمندان و توریستان خارجی و داخلی بسیار را به خود جذب و از جاهای دیدنی یزد دیدن می کنند .با این اوصاف داشتن بهترین اقامتگاه ها و هتل ها در این شهر امریست ضروری که در رضایت توریستان تاثیر بسزایی دارد.برای آشنایی با بهترین هتل های یزد با ایران نیهون همراه باشید.

زمانی که سخن از بهترین هتل های یزد به میان می آید، برای خیلی این سوال پیش می آید که هتلی در شهر کویری یزد چه شرایط ویژه ایی دارد که عنوان بهترین ها را به خود اختصاص داده است و بهترین هتل های یزد کدامند؟برای آشنایی با بهترین هتل های ایران ( بخش اول ) با ما همراه باشید.

هتل صفائیه یزد ( 5 ستاره )

هتل 5 ستاره صفائیه یزد در یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق یزد و در میان باغی بزرگ و سرسبز با درختان سر به فلک کشیده واقع شده است.این هتل شامل دو بخش هتل جدید و هتل باغ می باشد که بخش های جدید آن از ترکیب معماری مدرن و سنتی است و هتل باغ کاملا سنتی و با بافتی تاریخی می باشد.

هتل صفائیه در 3 طبقه و 200 اتاق مجهز به امکانات رفاهی لوکس است و اکثر پنجره های اتاق ها در این هتل رو به باغی زیبا باز می شود و می توانید از طبیعت زیبا و سرسبز آن استفاده کنید.از لحاظ دسترسی این هتل دسترسی راحتی به دیگر مناطق شهر، پایانه مسافربری، مراکز تفریحی، مراکز تجاری و دیدنی دارد.

امکانات هتل صفائیه : رستوران چوبی، کافی شاپ کلاه فرنگی، فروشگاه های صنایع دستی، پارکینگ رایگان، سالن همایش، سالن بدنسازی، کافی نت، رستوران فضای باز و بسته، کتابخانه، آرایشگاه، فست فود، خودپرداز و …

آدرس: یزد، خیابان تیمسار فلاحی، جنب میدان امام حسن

هتل داد یزد ( 4 ستاره )

هتل 4 ستاره داد در بافت قدیمی و مرکز شهر یزد واقع شده است و با حفظ اصالت تاریخی و معماری سنتی خود و قدمتی نزدیک به یک قرن با امکاناتی مدرن و لوکس در حال خدمت رسانی می باشد.در ساخت بنای این هتل از قدیمی ترین مصالح مورد استفاده کویرنشینان یعنی کاهگل و آجر استفاده شده است.

هتل داد یزد با 2 طبقه بنا و یک طبقه زیر زمین و 88 اتاق یکی از بهترین هتل های یزد می باشد که به دلیل نزدیکی با جاذبه های دیدنی و شناخته شده ایی همچون آتشکده زرتشتیان و مجموعه امیر چخماق مخاطبان بیشتری را به خود جذب می کند.

امکانات هتل داد : سالن بدنسازی، سالن ماساژ، کافی شاپ، کافی نت، سالن همایش، رستوران فضای باز، رستوران سنتی، مرکز خرید، فضای سبز، خشکشویی، تاکسی سرویس، اینترنت بی سیم، پارکینگ اختصاصی، کتابخانه، آرایشگاه، خدمات پزشکی، خودپرداز و …

آدرس : یزد، میدان شهید بهشتی، خیابان دهم فروردین، پلاک 114

هتل باغ مشیرالممالک ( 4 ستاره )

هتل 4 ستاره باغ مشیرالممالک، یادگاری به جای مانده از دوران قاجار در محدوده شمال غربی شهر یزد می باشد که اولین هتل باغ ایرانی نیز بوده است.هتل باغ مشیرالممالک در سال 1382 تحت عنوان اولین هتل باغ ایرانی با ساختار سنتی و مجهز به کلیه امکانات رفاهی مدرن و تجهیزات پیشرفته روز دنیا تاسیس شد..

اتاق ها و سوئیت های سنتی هتل به همراه بالکن هایی با مناظر زیبا از باغ زیبای هتل یکی از جذابیت های هتل باغ مشیرالممالک است، دسترسی مناسب این هتل به مرکز شهر و دیگر قسمت های مهم برای توریستان یکی از مزیت های مهم این هتل به شمار می رود.هتل باغ مشیرالممالک در فهرست آثار ملی نیز ثبت شده است.

امکانات هتل مشیرالممالک : سالن کنفرانس، خشکشویی، کافی شاپ، باغ، لابی، رستوران، اینترنت بی سیم، کافی نت، تاکس سرویس، پارکینگ و …

آدرس : یزد، خیابان انقلاب، بلوار مشیر

هتل ارگ جدید یزد ( 4 ستاره )

هتل 4 ستاره ارگ جدید هتلی نوساز با معماری قدیمی و اصیل در حاشیه شهر یزد و به دور از شلوغی شهر واقع شده است.این هتل با 144 اتاق و با معماری داخلی سنتی مجهز به امکانات مدرن و لوکس می باشد. امکانات هتل ارگ جدید یزد : برای کودکان زیر 5 سال رایگان، سرویس اضافه بصورت کاناپه تخت خوابشو، پارگینک روباز، سالن عروسی، رستوران، سالن کنفرانس، دسترسی راحت به فرودگاه، کافی شاپ و …

آدرس : یزد، بلوار شهیدان اشرف، بلوار مناجات، بعد از پارک مهرآوران

0 0 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات