بهترین هتل های شمال برای رزرو کدامند؟

بهترین هتل های شمال برای رزرو کدامند؟

بهترین هتل های شمال

بهترین هتل های شمال ایران کدامند؟ شمال ایران با طبیعت بکر و زیبایش جایگاه ویژه در میزبانی مسافران را دارا هستند. در همین راستا سعی داریم لوکس ترین و بهترین هتل های شمال را معرفی کنیم. با ایران نیهون همراه باشید.

شما اگر از آن دسته از مسافرانی هستید که می گویند تا ویلا هست چرا برویم هتل؟ خب باید بدانید که در شمال هتل های وجود دارند با امکانات فوق العاده و فراتر از ویلا که بخواهید اجاره کنید. همچنین باید بدانید در مواقعی که خیل عظیم مسافران همانند عید نوروز راهی شمال می شوند دیگر نباید روی اجاره ویلا تکیه کنید.

هتل کادوس رشت

در سفر به استان همیشه باران گیلان و شهر رشت ما هتل 5 ستاره کادوس را معرفی می کنیم که این هتل به عنوان بهترین هتل رشت شناخته می شود. با انتخاب هتل کادوس رشت باید بدانید که به دلیل موقعیت جغرافیایی عالی که این هتل دارد برای مسافران، دسترسی به بازارها و مرکز شهر را آسان کرده است. هتل کادوس دارای ۹۶ اتاق، که این اتاق‌ها شامل اتاق ۲ تخته، سوئیت ۲ نفره، اتاق ۳ تخته و نیز سوئیت ۴ نفره است. اگر می خواهید با استان گسلان سفر کنید با جاهای دیدنی گیلان آشنا شوید.

هتل کادوس رشت به دلیل امکانات اقامتی و تفریحی، یکی از بهترین هتل‌ های شمال ایران است. برخی امکانات این هتل می‌توان به داشتن ۴ زمین تنیس، استخر روباز، پارک کودکان، رستوران و سالن‌های متعدد مخصوص برگزری مراسم، اتاق عقد و سالن عروسی اشاره کرد.

هتل پارسیان خزر چالوس

اگر قصد سفر به استان مازندران و شهر چالوس را دارید. بهتر است بدانید که هتل 5 ستاره پارسیان آزادی این شهر از بهترین هتل های شمال ایران است. هتل پارسیان آزادی در کنار دریای کاسپین و حاشیه شمالی جنگل‌های سرسبز چالوس همانند نگینی زیبا می‌درخشد.

هتل پارسیان آزادی که اسمش قدیم آن هتل هایت خزر بوده، نزدیک ۵۰ سالش است و دارای ۱۷۴ اتاق دوتخته و سه تخته بسیار زیبا، سوئیت جونیور، سوئیت رویال و لابی فوق العاده زیبا در طبقه همکف است. اگر بخواهید به تله کابین نمک آبرود بروید البته با ماشین تنها ۵ دقیقه زمان نیاز است.

از امکانات هتل پارسیان آزادی را می‌توان به ساحل و پلاژ اختصاصی همراه با تفریح‌های آبی شامل قایق موتوری، پدالو، چتر پاراسل، جت اسکی  و رستوران فضای باز، رستوران سنتی، استخر روباز ، پارک کودکان ، جکوزی، سالن بدنسازی، اینترنت بی‌سیم، خشکشویی، سالن همایش و … اشاره کرد.

هتل بام سبز رامسر

در سفر به رامسر برای اقامت در این شهر هتل بام سبز را پیشنهاد می کنیم هتلی ۴ ستاره بام سبز رامسر با ۷۰۰ متر ارتفاع از سطح دریا بالای کوه و میان جنگل واقع شده به گونه‌ای که تنها مسیر رفتن به آنجا استفاده از تله کابین است و وقتی روی تراس بایستید، دریا و آسمان یکی شده‌اند. این هتل فوق العاده زیبا در سال ۱۳۸۹ در ارتفاعات شهر رامسر احداث شد که دارای ۸ سوئیت مجلل VIP و ۳۱ کلبه جنگلی بسیار زیبا است. اگر دوست دارید اقدام به رزرو هتل کنید با امکانات آن آشنا شوید.

امکانات هتل بام سبز رامسر علاوه بر تله کابین می توان به کافی‌شاپ با منظره فوق‌العاده زیبا، رستوران و نیز واحدهای تجاری و فروشگاهی ، فست فود در دو شعبه، شهربازی مدرن، کلوپ دریایی شامل جت اسکی، شاتل، اسکی روی آب، قایق سواری با قایق دلفین، پیست کارتینگ و باشگاه پینت بال اشاره کرد.

هتل سالار دره ساری

هتل 4 ستاره سالار دره در ۱۲ کیلومتری جنوب شهر ساری و جاده این شهر به سمت سمنان و نزدیک رودخانه سالار دره واقع شده است. و از بهترین هتل های استان مازندارن است. که در فضایی به وسعت ۵۶۰۰ مترمربع و همچنین ۲ هکتار فضای بسیار فوق العاده زیبا احداث گردیده است. با تلفیق رودخانه و جنگل در کنار یک هتل تصویری خواستنی را می‌سازد و هتل سالار دره با وجود این ویژگی یکی از بهترین هتل‌های شمال به حساب می‌آید. اگر دوست دارید هتل را رزرو کنید با امکانات آن و جاهای دیدنی مازندران آشنا شوید.

برخی امکانات هتل سالار دره ساری شامل سالن تنیس، زمین ورزشی، رستوران فضای باز، آلاچیق های زیبا و جنگلی، زمین روباز بسکتبال و نیز مراکز خری، سفره خانه سنتی، اتاق بازی، رستوران و سالن همایش با امکانات تصویربرداری، استخر و سونا، سرویس به مرکز شهرو … اشاره کرد.

0 0 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات