بهترین مقاصد گردشگری در کریسمس

بهترین مقاصد گردشگری در کریسمس

بهترین مقاصد گردشگری در کریسمس

اگر در شروع سال نو میلادی و جشن کریسمس قصد سفر دارید و می خواهید با بهترین مقاصد گردشگری در کریسمس آشنا شوید در ادامه با معرفی زیباترین شهرهای جهان برای سفر در کریسمس با ایران نیهون همراه باشید.

همانطور که می دانید جشن کریسمس یکی از بزرگ ترین جشن و تعیطلات رسمی در بیشتر کشورهای جهان می باشد،  که از چند هفته مانده به کریسمس شهر های مختلف برای برگزاری جشن کریسمس آماده می شوند. در این بین در تعطیلات کریسمس فرصت مناسبی برای خرید نیز هست، اکثر فروشگاه ها و مراکز خرید محصولاتشان را با تخفیف های شگفت انگیزی ارائه می کنند.

فرانسه ، پاریس

پاریس شهر عشاق، همیشه یکی از گزینه های مناسب برای سفر است که هر ساله گردشگران زیادی به این شهر افسانه ای سفر می کنند. اگر به دنبال گزینه مناسبی برای سفر در کریسمس هستید فرانسه (پاریس) در جشن کریسمس یکی از بهترین گزینه های سفر است.

پاریس، شهر عشق از چند هفته مانده به جشن کریسمس با چراغانی ها و تزئینات رنگارنگ و زیبا خود را می آراید؛ خیابان ها و بلوارها با ریسه های رنگارنگ چراغانی می شوند، برج مشهور ایفل زیباتر از همیشه می شود و در هر خیابان و میدانی که بروید می توانید فضایی پرشور و کریسمسی را مشاهده کنید.بهترین مکان ها برای جشن کریسمس می توان به  اطراف برج ایفل، دیزلند پاریس، بازارها و مراکز خرید شانزه لیزه و مونتمارتر اشاره کرد.

ژاپن، توکیو 

ژاپن با وجود اینکه جز کشور های شرق آسیا است و مسیحی نیست اما جشن کریسمس و سایر رسوم غربی در این کشور اجرا می شود. جالب است بدانید که در این کشور آنقدر جشن کریسمس را با شکوه اجرا می کنند که در سراسر دنیا شهرت پیدا کرده است و گردشگران زیادی ژاپن را مقصد سفر در کریسمس انتخاب می کنند.

شهر توکیو با نزدیک شدن کریسمس غرق در نور می شود. مراکز خرید بزرگ و مدرن شهر با چراغانی ها و تزئینات کریسمسی جلوه و شکوه دیگری پیدا می کنند و هر کدام سعی می کند بزرگ ترین و باشکوه ترین جشن کریسمس را برگزار کند. ولی زیباترین و رویایی ترین جشن کریسمس را باید در باغ استارلایت توکیو تجربه کنید که با هزاران نور و چراغ کوچک به فضایی خیال انگیز و رویایی تبدیل می شود.

هلند، آمستردام 

هلند نیز یکی دیگر برترین مقاصد گردشگری در کریسمس است. و در شهر آمستردام جشن کریسمس با شکوه هر چه تمام تر برگزار می شود. در جالب ترین قسمت که در اواسط ماه نوامبر و در طول یک راهپیمایی با شکوه و سرگرم کننده، بابانوئل با تشریفات کامل از شهر دیدن می کند. این جشن که به سنترکلاس معروف است نام شخصیتی برگرفته از بابانوئل است که در کشور هلند بسیار پر طرفدار است.

فستیوال نور که در محله پلانتاژ آمستردام هم جشنی بسیار زیبا و پرتلالو برگزار می شود. بازارهای کریسمس و رویدادها و نمایش های مختلف هم به سرگرم کردن میهمانان و مردم محلی می پردازند.

انگلیس، لندن

در انگلیس و کلانشهر لندن جشن کریسمس باشکوه هرچه تمام تر برگزار می شود و خیابان ها و میادین مهم لندن به صحنه ای باشکوه از جشن کریسمس تبدیل می شوند. خیابان ها با چراغانی های زیبا و رنگارنگی تزئین می شوند، درخت های کاج بزرگ و نورانی در کنار مراکز خرید مدرن و بزرگ لندن قرار می گیرند.

باید بدانید که لندن جاذبه های گردشگری فراوانی دارد و هرکس با هر سلیقه ای می تواند دلیل خوبی برای سفر به این شهر داشته باشد. اما اگر در ایام تعطیلات کریسمس به لندن سفر کنید می توانید در کنار جاذبه های معمول شهر، از شرکت در جشن باشکوه کریسمس  لندن نیز لذت ببرید.

آلمان، کلن

بهترین مقاصد گردشگری در کریسمس : آلمان نیز یکی دیگر از مقاصد محبوب برای سفر برای کریسمس است که در این میان در شهر کلن آلمان این جشن با شکوه هر چه تمام تر برگزار می شود. این شهر به خاطر بازارهای کریسمس باشکوهش شهرت پیدا کرده است.  محوطه مرکزی روبروی کلیسای جامع کلن از چند هفته مانده به کریسمس به فضایی پرشور و پرهیجان تبدیل می شود.

فنلاند، دهکده بابانوئل در لاپلند

اگر دوست دارید یک کریسممس واقعی را تجربه کنید می توانید لاپلند را انتخاب کنید. در واقع لاپلند بزرگ ترین و شمالی ترین منطقه در فنلاند است و یکی از زیباترین سرزمین های برفی در دنیا است. باید بدانید که یک از دلایل شهرت  لاپلند، دهکده بابانوئل است که گفته می شود محل تولد بابانوئل و به وجود آمدن این داستان محبوب شده است.

بهترین مقاصد گردشگری در کریسمس : خب، اگر قرار است برای سفر در کریسمس فنلاند را مقصد خود انتخاب کنیم چه جایی بهتر از خاستگاه اصلی شخصیت محبوب کریسمس، بابانوئل است! و در کلبه های چوبی اقامت کنید، با سورتمه های چوبی که توسط گوزن ها کشیده می شوند تردد کنید و حال و هوایی واقعا کریسمسی را تجربه کنید به دهکده بابانوئل بروید.

استرالیا، سیدنی

یکی از جذاب ترین مقاصد برای سفر در کریسمس استرالیا است و با وجود اینکه همه در زمستان کریسمس را تجربه می کند اما در استرالیا در فصل تابستان اتفاق می افتد و به همین دلیل تفریحات و سرگرمی های فضای باز هم جزء برنامه های هیجان انگیز جشن کریسمس به حساب می آیند.

بهترین مقاصد گردشگری در کریسمس : شهر سیدنی استرالیا هم یکی از بهترین مقاصد سفر در کریسمس است. گروه های کر در مرکز خرید خیابان پیت، نورپردازی های زیبا و خیال انگیز روی دیوارهای تالار شهر سیدنی و تزیینات و چراغانی های زیبای ساختمان ملکه ویکتوریا در ایام کریسمس شهر را به ضیافتی رنگارنگ و پرنور تبدیل می کنند.

0 0 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات