بهترین زمان سفر به استانبول

بهترین زمان سفر به استانبول

بهترین زمان برای سفر به استانبول می توان ماه های اسفند ، اردیبهشت و اواخر ماه های شهریور و اوایل آذر در نظر گرفت. البته وضعیت آب و هوا استانبول را برای سفرتان در نظر بگیرید.

با انتخاب این ماه ها با موج گردشگران و شلوغی استانبول مواجه نیستید و هزینه اقامت تان نیز نسبتا متوسط است، همان طور که گفتیم آب و هوا نقش بسزایی را دارد و در این ماه ها دمای هوا بطور تقریبی بین 15 تا 20 درجه سانتی گراد است.

استانبول در اسفند و اردیبهشت

دمای هوای استانبول در ماه های اسفند و اردبیهشت بیشتر از 20 درجه سانتی گراد نمی رسد و باراش باران نیز به تدریج کمتر و هوای مساعد تر می شود. با وجود آب و هوای مساعد در این ماه قیمت هتل ها و بلیط هواپیما هنوز به آن شکل مقرون به صرفه نیست.

استانبول در خرداد و مرداد

بهترین زمان سفر به استانبول : ماه های خرداد و مرداد اوج سفر به استانبول است و دمای هوا نیز افزایش پیدا می کند که دمای استانبول در خرداد و مرداد بطور تقریبی بین 27 تا 15 درجه سانتی گراد و هوای شرجی و گرم است. هزینه هتل نیز با افزایش مسافران بالا می رود.

استانبول در شهریور و آبان

بهترین زمان سفر به استانبول : شهریور و آبان را میتوان گفت از بهترین ماه های سفر به استانبول دانست زیرا دمای هوای نسبتا دلپذیر که دمای استانبول در شهریور و آبان بین 10 تا 22 درجه متغیر است و هزینه های بلیط هواپیما و هتل مقرون به صرفه است.

استانبول در آذر و بهمن

بهترین زمان سفر به استانبول : ماه های آذر و بهمن از ماه های ارزان سفر به استانبول محسوب می گردند به دلیل اینکه در این ماه ها باید منتظر بارش باران و برفی باشید.

البته استانبول در تمام ماه ها براش باران را دارد ولی باید در نظر بگیرد که ماه های زمستانی قاعدتا بیشترین باراش را خواهند داشت. اگر در این ماه ها قصد سفر به استانبول را دارید البسه گرم به همراه داشته باشید و بارش باران و برف را نیز در نظر بگیرد. البته در این ماه ها هزینه هتل و بلیط هواپیما بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

5 1 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات