بهترین زمان سفر به کیش بر اساس آب و هوای کیش

بهترین زمان سفر به کیش بر اساس آب و هوای کیش

بهترین فصل سفر به کیش

بهترین زمان سفر به کیش براساس آب و هوای کیش و همچنین بهترین زمان برای شرکت در رویدادهای فرهنگی جزیره کیش و در آخر بهترین زمان از نظر خلوت بودن و مناسب بودن هزینه سفر به کیش را بررسی می کنیم. با ایران نیهون همراه باشید.

جزیره ی زیبای کیش با توجه به سلیقه ها و علاقه های مختلف یک مقصد ایده آل داخلی برای سفر در کوتاهترین تعطیلات  است، از مراکز خرید مدرن، جاهای دیدنی و تفریحات هیجان انگیز تا افرادی که به دنبال مکان زیبا و آرامش بخش هستند و استراحت و تفریح در سواحل نقره فام فارس  همه و همه جزیره ی کیش را به یکی از قطب های مهم گردشگری تبدیل کرده است که سالانه پذیرای بیش از یک میلیون گردشگر داخلی و خارجی می باشد.

آب و هوای جزیره ی کیش

جزیره کیش، جزیره ایی بیضی شکل با محیط 44 کیلومتر است که ارتفاع بلندترین نقطه آن حدود 35 متر از سطح دریا بوده، این جزیره در محدوده مناطق گرم و خشک با آب و هوای بیابانی است که دارای تابستان های طولانی و گرم و زمستانی کوتاه و ملایم می باشد، میزان رطوبت و شرجی بودن در تابستان بسیار بالا بوده و گاهی به صد در صد می رسد که  سفر در این شرایط  اصلا توصیه نمی شود.

بهترین زمان سفر از نظر آب و هوایی

بهترین زمان  سفر به جزیره کیش از اوایل دی تا اواخر فروردین یا اردیبهشت است که در این بازه زمانی کیش دارای آب و هوای خنک و دوست داشتنی می باشد، در حالت کلی هوای کیش اغلب اوقات گرم و مرطوب است اما در این ماه ها دما و رطوبت به حداقل میرسد.

متوسط دمای کیش در این ماه ها معمولا بین 19 تا 22 درجه متغیر بوده و در حدامکان اگر برای لذت بردن از دریا و ساحل به کیش سفر میکنید تابستان اصلا فصل مناسبی نیست زیرا گاهی رطوبت صد  در صد  تنفس را نیز دشوار کرده و در ماه های آذر و دی باران های سیل آسای رگباری نیز زیبای خاص خود را دارد.

بهترین زمان برای شرکت در رویدادهای فرهنگی جزیره کیش

جشنواره های تابستانی کیش که از تاریخ 15 تیر تا 15 شهریور برگزار می شود یکی از عمده دلایلی است که جزیره کیش در فصل تابستان نیز میزبان مسافران باشد، برنامه های شاد و مفرح، کنسرت ها، جنگ های شبانه ، تئاتر، نمایش، برپایی کارناوال های شادی و … باعث شده است تعدادی زیادی از گردشگران داخلی و خارجی در زمان برپایی این جشنواره  ها به کیش سفر کنند.

بهترین زمان از نظر خلوت بودن و مناسب بودن هزینه سفر

بهترین زمان با این شرایط اسفند ماه است که هم جزیره خلوت است و هم هوای آن مطلوب، برای صرفه جویی در هزینه سفر خود می توانید در اواسط هفته به این جزیره سفر کرده هرچند برنامه های ویژه آخر هفته را از دست می دهید اما هم از لحاظ هزینه بصرفه تر بوده و  هم خلوت تر است.

0 0 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات