بهترین رستوران های مشهد

بهترین رستوران های مشهد

بهترین رستوران های مشهد

مشهد یکی از مقاصد گردشگری مذهبی و تفریحی است و گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند.این گردشگران علاوه بر جاهای تفریحی مشهد و مراکز خرید آن، به سراغ رستوران های آن می روند. برای آشنایی با بهترین رستوران های مشهد با ایران نیهون همراه باشید.

 رستوران پسران کریم

رستوران پسران کریم مشهد معروف به پسران کریم کبابی در سال 1359 در مشهد افتتاح شد. این رستوران از بهترین رستوران های مشهد به شمار می رود که غذاهای ایرانی را با کیفیت عالی به شما ارائه می دهد. معروفترین غذای این رستوران چلو ماهیچه است که طرفداران زیادی دارد.شعبه مرکزی رستوران ساختمانی قدیمی تر دارد که سالن آن معمولا بسیار شلوغ است.

آدرس :

شعبه اول : بلوار فرهاد ۲۲ (خیام ۲۳)، انتهای کوچه سمت راست

شعبه دوم : انتهای خیام شمالی، مجتمع مروارید

شعبه سوم : خیابان دانشگاه، برج آلتون

رستوران معین درباری

درسال 1280شمسی و در زمان سلطنت مظفرالدین شاه قاجار ، حاج اضغر معین درباری در محله چهرسوی نوغان اولین رستوران خود را افتتاح کرد.این رستوران چند نسل توسط خاندان معین درباری اداره شده و امروزه چهارمین نسل از این خاندان، حاج علیرضا معین درباری مدیریت رستوران را به عهده دارند. در ستوران معین درباری انواع غذاهای ایرانی از جمله انواع چلوها و کباب ها سرو می شود. پیشنهاد می کنیم  کباب مخصوص معین درباری را از دست ندهید. همچنین انواع کبابها بجز کوبیده با سیخ سرو می شوند.

آدرس : خیابان پاسداران (جم)، مقابل هتل باختر

رستوران سدروس

رستوران سدروس با شعار “طعمی لذیذ، خاطره ای ماندگار” با بهترین غذاها میزبان مهمانان خود بوده است.این رستوران دارای 4 شعبه در شهر مشهد است و با اواع غذاهای ایرانی و میز اردرو رایگان خاطره ای خوب برای شما می سازد.

رستوران سدروس با شعار «طعمی لذیذ، خاطره‌ای ماندگار» دارای ۴ شعبه در سطح شهر است. در بین این 4شعبه شعبه چهارم واقع در جاده شاندیز مشهد از همه مشهورتر است. این مجموعه با غذاهای مختلفی نظیر چلو جوجه کباب با استخوان، چلو کباب کوبیده ممتاز، چلو فیله ماهی گریلی، چلو کباب رولی مخصوص سدروس، چلو گوشت گردن، ته‌چین گوشت و بادمجان،‌ انواع چلو خورش‌ها، انواع سالاد و نوشیدنی پذیرای مهمانان است. میز اردور هم به صورت سلف سرویس و رایگان است. 

آدرس :

شعبه 1 : بلوار سازمان آب، خیابان شهید صادقی 13

شعبه 2 : بلوار 17 شهریور شمالی، نبش 17 شهریور شمالی 12

شعبه 3 : خیابان رضا شهر، چهارراه دعبل خزایی

شعبه 4 : جاده شاندیز، نبش ویرانی۳

رستوران نسیم لبنان

رستوران نسیم لبنان در سال 1388 در مشهد افتتاح شد و با سرو غذاهای لبنانی با چاشنی های خوشمزه طرفداران زیادی در بین گردشگران علاقمند به غذاهای لبنانی پیدا کرد.غذاهای این رستوران به روش کاملا سنتی و بدون استفاده از مواد غذایی مضر مانند سس مایونز، سوسیس و کالباس تهیه می شود.

در منوی رستوران انواع پیتزا ،غذاهای پرسی، انواع ساندویچ، انواع سالاد و پیش غذا به چشم میخورد، پیشنهاد می کنیم شاورمای این رستوران را امتحان کنید.

آدرس : خیابان اسد الله زاده

 رستوران ارم شاندیز

رستوران ارم شاندیز از سه بخش سننتی، فضای باز، و سالن vip تشکیل شده است، یکی از ویژگیهای این رستوران کارخانه تولید لبنیات آن است که تمام محصولات این کارخانه فقط برای مصرف داخل رستوران است.منوی رستوران ارم شامل انواع کباب ، چلوگوشت و چلوماهیچه است.

آدرس : شاندیز، نرسیده به میدان دوم

 رستوران ترنم

رستوران ترنم یکی از 7 رستوران هتل بین المللی قصرطلایی مشهد می باشد، این رستوران در طبقه اول این هتل واقع شده و 500 نفر ظرفیت دارد. و در منوی آن انواع غذاهای ایرانی و بین المللی به چشم میخورد.

آدرس : خیابان امام رضا (ع) ، میدان بسیج، هتل بین المللی قصر طلایی

رستوران خانه گیاهی

اگر گیاهخوار هستید رستوران خانه گیاهی مشهد گزینه مناسبی برای شما است. می توانید با خیال راحت در این رستوران غذای گیاهی با کیفیت میل کنید. 

آدرس : بلوار هاشمیه، هاشمیه 28، پلاک 36

مجتمع گردشگری بابا قدرت

مجتمع باباقدرت جزو آثار ملی ایران شناخته می شود و قدمتی 200 ساله دارد. این مجتمع دارای رستوران سنتی ، یک چایخانه و یک بازارچه سنتی است. در منوی این رستوران انواع غذاهای ایرانی سنتی و غیر سنتی و انواع خوراک ها به چشم می خورد. نوع معماری و سازه آن که با خشت و آجر است، محیطی آرام بخش برای مهمانان فراهم کرده است.

آدرس : انتهای بازار امام رضا (ع)، بلوار صدر، نبش صدر ۱۶.

رستوران قصر

رستوران قصر واقع در هتل بین المللی قصر یکی از رستوران های پر طرفدار مشهد است.در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با بهترین کیفیت ارائه می شود.  این رستوران هرروز منوی روزانه دارد و جمعه ها غذاها به صورت بوفه سرو می شود.

آدرس : مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا 14 و 16

0 0 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات