بلیط هواپیما در سفر های نوروزی

بلیط هواپیما در سفر های نوروزی

هرچه به پایان سال و تعطیلات نوروزی نزدیک تر می شویم بازار تور های مسافرتی داغ تر می شوند و گاها شرکت های هواپیمایی قیمت بلیط های خود را افزایش می دهند. اگر قصد مسافرت در تعطیلات عید نوروز را دارید؟ به این نکات توجه کنید. در ادامه با بررسی بلیط هواپیما در سفرهای نوروزی با ایران نیهون همراه باشید.

قیمت بلیط های چارتر و سیستمی

اگر در اواخر اسفند ماه به وب سایت های فروش بلیط هواپیما نوروزی یا آژانس های هواپیمایی سری زده باشید می بینید که قیمت بلیط چارتر و بلیط سیستمی فرق چندی با هم ندارند. و گاها در مسیر های پر تردد آنقدر تقضای برای خردی بلیط بالا می رود که گاه قیمت بلیط چارتر از بلیط های سیستمی گران تر به فروش می رسد. مسیر پرتردد مثل تهران به مشهد و تهران به کیش در اواخر اسفند با قیمت های بالای فروخته می شوند ولی بلعکس این پرواز ها با قیمت پایین تری فروخته می شوند. نتیجه اینکه در اواخر اسفند درگیر تفاوت قیمت بلیط و منتظر بلیط لحظه آخری نباشید.

زمان خرید بلیط پرواز های داخلی و خارجی

برای پرواز های داخلی تا یک 1:30 دقیقه قبل از پرواز می توانید بلیط تان را خرید کنید اما برا ی پرواز های خارجی باید 3 ساعت ساعت قبل از پرواز بلیط تان را تهیه کنید توجه کنید که این آخرین مهلت خرید بلیط هواپیما در زمان پرواز خواهد بود و در صورت سفر از قبل برنامه ریزی کنید که به مشکل نخورید.

فروش آنلاین بلیط هواپیما در روز های تعطیل

گاهی پیش سفر بدون برنامه ریزی بای تان اتفاق می افتد که مجبور به رفتن آن میشود و تاریخ رفت آن نیز با تعطیلات یکی می شود خب در این مواقع تمام آژانس ها هواپیمایی در روز های تعطیل بسته هستند و رفتن به فرودگاه که آیا در دفاتر فرودگاه بتوانید بلیط تهیه کنید ریسک به شمار می آید که ممکن است بلیط داشته باشند یا نه؟ اما در این مواقع بهترین کار این است که سری به وب سایت فروش آنلاین بزنید و بلیط مقصد مورد نظرتان را تهیه کنید. که این کار علاوه بر اینکه میتوانید راحت بلیط تان را خرید کنید باعث می شود زمان را نیز بخرید و از اتلاف وقت بکاهید.

در انتخاب بلیط توجه کنید

در هنگام خرید بلیط هواپیما به ساعت های رفت و برگشت و نوع ایرلاین ، کلاس پروازی و بلیط چارتر یا بلیط سیستمی است توجه کنید و بعد اقدام به خرید کنید تا مشکلی برایتان پیش نیاید.که مجبور به استرداد آن شوید همانطور که می دانید با استرداد بلیط هزینه جریمه کنسلی از قیمت بلیط کسر خواهد شد بعد باقی هزینه برگشت خواهد خورد. پس در پر کردن مشخصات و نوع بلیط توجه کنید. توجه : بلیط های چارتر استرداد نمی شوند پس با دقت بیشتر بلیط هواپیما نوروزی تهیه کنید.

زمان پرواز

وقتی به پایان سال نزدیک می شویم ترافیک حاصل شده از شلوغی شب عید را در نظر بگیرد. زمانی که بلیط تهیه کرده اید حتما در اواخر اسفند زودتر به فرودگاه بروید که به ترافیک و شلوغی شب عید نخورید تا از پرواز جا بمانید.

قیمت بلیط برای کودکان

اگر با خانواده و فرزندان تان به مسافرت می روید و در این سفر رنجی سنی کودک تان با شما متفاوت است هنگام خرید بلیط هواپیما پرواز سیستمی این را نظر بگیرد که قیمت بلی هواپیما برای بزرگسالان و کودکان متفاوت است. و می توانید برای کودک تان بلیط با هزینه کمتر یتهیه کنید. توجه : در پرواز های چارتری تفاوتی بین قیمت بلیط بزرگسال و کودک وجود ندارد.

5 1 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین رای بیشتر
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
محمد
5 years ago

سلام
ما به همراه یک گروه از متخصصین
حوزه وب گروه تلگرامی جامعه وبمستران ایران را لانچ کردیم.

با توجه به اینکه شما هم در این زمینه فعال هستید خوشحال می شیم به ما بپیوندید تا تعاملات مفیدی باهم داشته باشیم
لینک گروه خدمتتون
t.me/joinchat/DBhKUBJE3gUMxzABig66Ig