مراکز خرید شیراز

مراکز خرید شیراز

مراکز خرید مدرن و سنتی شیراز

یکی از لذت بخش ترین قسمت های سفر ، خرید است. شیراز علاوه بر جاهای دیدنی ، مراکز خرید سنتی و مدرن بسیاری دارد. با ایران نیهون همراه باشید تا شما را با بهترین مراکز خرید و بازارهای سنتی شیراز آشنا کنیم.

بازار وکیل

بازار وکیل یکی از مهمترین و قدیمی ترین و معروف ترین بازار سنتی در شیراز است. این بازار علاوه بر اینکه یک اثر تاریخی است مکان مناسبی برای خرید بهترین سوغات شیراز می باشد. این بازار بخشی از مجموعه وکیل به حساب می آید. مجموعه ای که شامل بازار، مسجد، حمام و آب انبار است.

آدرس : شیراز، چهارراه زند، بعد از میدان شهرداری، ضلع شرقی میدان

 بازار حاجی

بازار حاجی نزدیک به 1000 سال قدمت دارد و یکی از قدیمی ترین بازارهای شیراز است. در این بازار اجناس متنوعی از جمله پوشاک محلی و سنتی، صندوقچه، ترمه، محصولات خشکبار، لوازم بهداشتی، لوازم خیاطی، پارچه های رنگی، … برای خرید سوغات در دسترس شما قرار دارند.

آدرس: خیابان لطف علی خان زند –  بعد از سه راه طالقانی

 سرای مشیر

سرای مشیر به نام سرای گلشن نیز شناخته می شود. این بازار قدیمی مربوط به دوران حکومت قاجار است و به خاطر نوع ساخت و معماری آن همواره مورد توجه گردشگران قرار داشته است. سرای مشیر یکی از مراکز مهم تولید و عرضه صنایع دستی شیراز است.

آدرس:  جنوب بازار وکیل

بازار مسگرها

بازار مسگرهای شیراز از جمله بازار های قدیمی این شهر است که در محله درب شاهزاده قرار دارد. این بازار از بقایای بازار قیصریه می باشد . این بازار در زمان قاجار بر اثر زلزله ویران و در سال 1299 مرمت گردید.

آدرس: خیابان لطفعلی خان زند، بعد از سه راه طالقانی

مجتمع خلیج فارس

مراکز خرید شیراز کدامند؟ مجتمع خلیج فارس بزرگترین مجتمع ایران به شمار می رود که در سال 1391 افتتاح شده است. این مجموعه شامل بزرگترین هایپرمارکت ایران ، شهربازی، سینما، پارکینگ سرپوشیده ، رستوران ها و کافی شاپ های متعدد، سالن ورزشی، استخر، سونا،جکوزی ، هتل 5 ستاره و سالن پذیرایی می باشد.

آدرس: حور شمالی شیراز به سپیدان و در ابتدای ورودی شهر جدید صدرا

 مجتمع تجاری تفریحی زیتون فارس

مراکز خرید شیراز کدامند؟ مجتمع زیتون شامل 12 طبقه با معماری خاص می باشد و امکانات زیادی از جمله: سینما سه بعدی ، شهربازی و… در اختیار شما قرار می دهد. این مجتمع در نزدیکی خط 2 ایستگاه مترو قرار دارد.

آدرس: چهار راه پارامونت

 مجتمع تجاری ستاره فارس

مراکز خرید شیراز کدامند؟ مجتمع تجاری ستاره فارس یکی از بزرگترین مراکز خرید شیراز است . این مجتمع در 9 طبقه و در مساحتی در حدود 45000 مترمربع احداث شده است. این مجتمع خدمات مختلفی از جمله 450 واحد تجاری ، شهربازی، کافی شاپ و رستوران های بین الملی و پارکینگ در اختیار بازدید کنندگان قرار می دهد.

آدرس: خیابان عفیف آباد

مجتمع تجاری الماس

مراکز خرید شیراز کدامند؟  مجتمع تجاری الماس، مرکز خرید مدرن و در 8 طبقه است که در آن  انواع مختلفی از پوشاک زنانه، مردانه و لباس مجلسی ارائه می گردد.

آدرس: چهارراه ملاصدرا

برچسب ها: ,
0 0 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات