کیش بریم یا قشم؟

کیش بریم یا قشم؟

در کل شاید مقایسه کیش یا قشم خیلی قیاس درستی نباشد و میتوان گفت هر کدام خصوصیات و زیبایی های خاص خودشان را دارند. اما در این مقاله سعی بر آن داریم تا شباهت ها و تفاوت های جزایر کیش و قشم را مختصر و مفید توضیح دهیم. در ادامه با کیش بریم یا قشم؟ با ایران نیهون همراه باشید.

کیش بریم یا قشم؟

کیش و قشم آب و هوای مشابهی دارند و هر دو در جنوب ایران واقع گردیده اند .

طبیعت گردی

برای طبیعت گردی کیش بریم یا قشم؟ جزیره قشم با ساحل مرجانی و طبیعت بکر خود بزرگترین جزیره خلیج فارس و بزرگترین جزیره غیر مستقل دنیاست و از لحاظ جاذبه های طبیعی و فرهنگی قابل مقایسه با کیش نیست. شما با سفر به قشم می توانید تجربه ای زیبا و بیاد ماندنی از طبیعت گردی داشته باشید.

امکانات رفاهی و تفریحی

از طرف دیگر کیش از لحاظ امکانات تفریحی، رفاهی و اقامتی با اختلاف فاحشی بالاتر از قشم قرار دارد.

مراکز خرید

مراکز خرید کیش بریم یا قشم؟ در هر دو جزیره با توجه به مراکز خریدی که وجود دارد میتوانید لذت خرید را هم به سفر خود اضافه کنید . البته لازم به ذکر است قیمت ها در قشم مناسب تر از کیش است .

راه های سفر به کیش و قشم

هر دو جزیره دارای فرودگاه میباشند و شما میتوانید با پرواز خود را به کیش و یا قشم برسانید. راه های دیگر برای سفر به جزایر کیش و قشم از طریق مسیر جاده ای و یا ریلی به بندرعباس یا بندرلنگه و سپس طی کردن مسیر دریایی تا کیش و قشم می باشد. اما با توجه به سختی خرید بلیط قطار و مسافت و زمان عمدتا زیاد مسیر جاده ای و دریایی، پیشنهاد میشود روی گزینه بلیط هواپیما و سفر هوایی تمرکز کنید.

نتیجه

شما تصمیم گیری اینکه کیش بریم یا قشم؟ باید موارد بالا را در نظر بگیرید. اگر شما از آن دست مسافرانی هستید که طبیعت گردی برایتان اهمیت بالای را دارد پیشنهاد می شود به قشم بروید. اما اگر امکانات تفریحی، رفاهی و اقامتی برایتان اهمیت بالاتری را دارا است جزیره کیش را مقصد خود انتخاب کنید.

برچسب ها:
5 1 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات