چطور بلیط ارزان هواپیما بخریم؟

چطور بلیط ارزان هواپیما بخریم؟

بلیط ارزان هواپیما

گاهی اوقات دلتان سفر می خواهد ولی زمانی که به هزینه های آن می نگرید از مسافرت صرف نظر می کنید. اولین بخش از هزینه ها مربوط به بلیط هواپیما است که همه ما دوست داریم با سفر هوایی برویم و سریع تر به مقصد برسیم.همانطور که می دانید زمانی که قیمت بلیط هواپیما بالا باشد تاثیر زیادی روی هزینه های سفر می گذارد، اما با کمی صبر و برنامه ریزی دقیق می توان بلیط ارزان هواپیما و رزرو هتل با قیمت مناسب به دست آورد. ما در این مقاله سعی داریم به سفر هوایی بپردازیم و روش های خرید بلیط ارزان هواپیما را برسی کنیم. با ایران نیهون همراه باشید.

روش های خرید بلیط ارزان هواپیما

بلیط را بدون بار بخرید

گاها برخی ایرلاین ها زمان خرید بلیط هواپیما، بار را هم روی بلیط قرار می دهند و قاعداتا با هزینه ای که دارد. برخی از مسافران مسافرات را با چمدان های سنگین می روند و این گزینه مناسبی برایشان است . اما اگر می خواهید هزینه بلیط تان را کاهش بدهید یکی از گزینه ها این است که بلیط تان را بدون بار بخرید. با کمی جستجو می توانید ایرلاین های را که قیمت بلیط را بدون بار با قیمت خیلی کمتری نسبت به بلیط دیگر می فروشند پیدا کنید. برای صرفه جویی در هزینه ها سبک تر سفر کنید.

بلیط تان زودتر بخرید

با برنامه ریزی دقیق زودتر اقدام به خرید بلیط هواپیما کنید. زمانی که بلیط تان را زودتر خریداری می کنید چند مزیت دارد که در ابتدا نرخ ها و کلاس های پروازی با قیمت پایین تری در دسترس هستند. مزیت دیگر این است که تمام ساعت پرواز را در اختیار خواهید داشت که می توانید بهترین ساعت پرواز را برای خودتان انتخاب کنید. و این امکان وجود دارد بدون استرس بررسی تمام پرواز ها بپردازید.

ایرلاین‌های جدید را بررسی کنید

گاها در بعضی خطوط هوایی ایرلاین ها که قدیمی و شناخته شده هستند قیمت بالاتری نسبت به باقی ایرلاین ها دارند و ایرلاین جدید که تازه وارد خطوط هوایی شده اند در برخی از مواقع با تخفیف های خوبی بلیط هواپیما را عرضه می کنند. باید بدانید که امکانات این ایرلاین ها با سایر ایرلاین ها که هم قدیمی و هم مشهور هستند تفاوت چندانی ندارند و برای جذب مسافران و شناخته شدن سعی می کنند قیمت مناسبی در نرخ گذاری انتخاب کنند.

شبکه های اجتماعی ایرلاین ها را دنبال کنید

زمانی که قصد دارید بلیط ارزان تهیه کنید شبکه های اجتماعی را دنبال کنید گاها ایرلاین در مسیر ها و زمان های مختلف در سال تخفیف های خوبی ارائه می دهند که ممکن است محدود به یک بازه زمانی خاص باشد.

باید بدانید وب سایت ها فروش آنلاین بلیط هواپیما نیز گاها تخفیفات قابل توجهی را دارند، با این وجود قبل از خرید بلیط هواپیما وب سایت های آنلاین خیرد بلیط هواپیما  و شبکه های اجتماعی برای خرید بلیط هواپیما را بررسی کنید.

پرواز های غیر مستقیم برای بلیط ارزان

اگر سعی دارید هزینه سفر تان کاهش دهید سعی کنید پرواز های مستقیم را انتخاب نکنید. شما برای مقصد مورد نظرتان می توانید مسیر های را با یک دو ترانزیت و توقف پیدا کنید. این پرواز ها به دلیل چند بار توقف قیمت کمتری را نسبت به پروزا های مستقیم دارند که شما با این وجود می توانید بلیط ارزان هواپیما تهیه کنید.

برای بلیط ارزان درایام شلوغ سفر نکنید

در برنامه ریزی سفرتان سعی کنید زمانی را انتخاب کنید که میزان تقاضا برای سفر کمتر باشد. زمانی که اوج شلوغی است میزان تقاضای بلیط هواپیما زیاد می شود و قیمت آن نیز قاعدتا بالا می رود. پس بهتر کمی زودتر به فکر سفر باشید و برنامه ریزی دقیق کنید. برای اینکه بتوانید بلیط هواپیما را با نرخ کمتری بخرید زمان و تاریخ پرواز تان متفاوت و بدور از شلوغی ها ایام مثل تعیلات نوروز انتخاب کنید.

برای بلیط ارزان آماده سفر باشید

گاها با تخفیفات و  بلیط های لحظه آخری مواجه می شوید که فرصت مناسبی است که بلیط ارزان هواپیما را خریداری کنید اگر اهل سفر هستید پس آماده باشید و سعی کنید سبک و راحت سفر کنید. در برخی مواقع بلیط های چارتر و لحظه آخری را می توانید با قیمت باور نکردنی خریداری کنید.

5 1 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات