پارک جنگلی ناژوان

پارک جنگلی ناژوان

نقد و بررسی

توضیحات

پارک جنگلی ناژوان

پارک جنگلی ناژوان یکی از معدود باغ های اصفهان است که تا حد ممکن از فضای گسترش و توسعه شهر ایمن مانده و بافت خود را حفظ کرده است، پارک جنگلی ناژوان در بخش غربی شهر اصفهان واقع شده است و با تراکم بالای درختان و سرسبزی و طبیعت بکر لطافت و تازگی به شهر بخشیده است. مجموعه تفریحی پارک جنگلی ناژوان یکی از جاهای دیدنی اصفهان است که بسیاری از مسافران و گردشگران از وجود آن با خبر نیستند، در ادامه برای آشنایی بیشتر با پارک ناژوان با ایران نیهون همراه باشید.

پارک ناژوان

پارک ناژوان از جمله پارک هایی است با وسعت 12000 هکتار که خصلت طبیعی و بکر بودن خود را حفظ کرده است و همانند یک دالان زیبا در بخش غربی شهر اصفهان قرار گرفته است، این پارک زیر نظر مدیریت طرح ساماندهی ناژوان و وابسته به شهرداری اصفهان است.اسم این پارک ترکیبی از دو کلمه ی ناژ که گیاهی است از خانواده صنوبر و وان پسوندی است که برای جا و مکان استفاده می شود.

مجموعه تفریحی ناژوان

در این مجموعه تفریحی امکاناتی مانند تله سیژ، زمین های ورزشی، زمین های بازی کودکان، درشکه سواری، قایق رانی، اسب سواری، دوچرخه سواری و کمپینگ و… وجود دارد که این پارک را به یکی از جاذبه های دیدنی و تفریحی اصفهان تبدیل کرده است که برای عموم قابل استفاده بوده و تاکنون ناشناخته مانده است.

ناژوان دارای یک سری مر اکز گردشگری متنوع چون باغ پرندگان، پارک آبی کودکان و باغ موزه پروانه ها و بزرگترین آکواریوم تونلی در ایران و … می باشد، این منطقه به دلیل رطوبت زیاد و بادهای محلی شرایط آب و هوایی بهتری نسبت به بخش های پیرامون خود دارد و به دلیل قرارگیری در بخش غربی و در مسیر آلاینده ها مانند فیلتری طبیعی عمل کرده است.

تصاویر