هزینه سفر به دبی چقدر است؟

هزینه سفر به دبی چقدر است؟

هزینه سفر به دبی

با پیشرفت روز افزون شهر دبی که با چنین سرعتی حتی مدرن ترین شهرهای جهان را جا گذاشته است، صنعت گردشگری نیز در این شهر نیز بسیار پر رونق و ارزشمند شده است، جاهای دیدنی دبی به همراه جاذبه های متنوع و تفریحات هیجان انگیز و جذابش می تواند سفر را برای هرکسی به یادماندنی و لذت بخش کند.از آنجایی که دبی شهری مدرن و لوکس است برای سفر به این شهر نیاز است که هزینه های سفر به دبی را بدانید.در ادامه برای آشنایی با هزینه های سفر به دبی با ایران نیهون همراه باشید.

باتوجه به لوکس بودن شهر دبی اغلب گردشگران تصور می کنند که دبی مقصدی گران قیمت است، اما سوالی که پیش می آید این است آیا واقعا این تصور گران قیمت بودن دبی درست است؟هزینه های سفر به دبی چقدر است؟ هزینه اقامت چطور؟ دبی کجا بریم؟

برای رسیدن به جواب این سوال باید هزینه سفر به دبی را از جهات مختلفی بررسی کنیم تا به پاسخی درست برسیم، در کل سفر به دبی بستگی به نوع سفر شما دارد و کاملا متفاوت است.پس از این جهت این شما هستید که هزینه سفر خود را ( سفری ارزان، متوسط و لوکس ) انتخاب می کنید.

مدارک و هزینه های قبل از سفر به دبی

قبل از سفر به دبی باید برای گرفتن پاسپورت و یا گذرنامه اقدام کنید که طبیعتا گرفتن این مدارک هزینه هایی دارد که باید پرداخت کنید.هزینه گذرنامه شامل :

1)هزینه …. تومان بابت شناسه

2) هزینه …. تومان به حساب شهرداری بابت عوارض شهرداری

3) هزینه …. تومان برای خزانه داری استان بابت تعرفه صدور گذرنامه

4) هزینه …. تومان بابت خدمات دفاتر پلیس + 10 و هزینه پست

5) ویزا یا روادید

ویزا برای سفر دبی

برای سفر به دبی بعد از گرفتن پاسپورت یا همان اصطلاحا گذرنامه نیاز به گرفتن ویزای امارات متحده العربی داریم، گرفتن ویزا برای سفر به دبی از دیگر کشورها و شهرهای خارجی متفاوت است.برای گرفتن ویزا باید به آژانس های مسافرتی و از طریق کارگزاران اقدام کنید یا می توانید با مراجعه به سایت immigration برای ویزای خود اقدام کنید.نکته جالب که بهتر است بدانید این است که برای ویزای دبی نیاز به رزرو هتل ندارید اما نیاز به چک ضمانت ….  داشته باشید.

1)ویزای عادی 14 روزه : تقریبا 290 درهم امارات

2) ویزای فوری 14 روزه : تقریبا 370 درهم امارات

3) ویزای عادی 1 ماهه : تقریبا 340 درهم امارات

4) ویزای فوری 1 ماهه : تقریبا حدود 420 درهم امارات

5) ویزای عادی سه ماهه : تقریبا 890 درهم امارات

6) ویزای مولتی سه ماهه : حدود 1990درهم امارات

روش های سفر به دبی

انتخاب راه و روش سفر به دبی کاملا امریست سلیقه ایی و به روحیه و میزان هزینه ایی که برای سفر در نظر گرفته اید بستگی دارد، می توانید از تورهای هوایی و دریایی استفاده کنید یا صورت شخصی و از طریق هواپیما یا کشتی سفر کنید.در هر صورت هر راهی هزینه های متفاوتی در پیش روی شما می گذارد که بررسی و انتخاب راه درست به خود شما بستگی دارد.

نکته ایی که در سفر به دبی باید به یاد داشته باشید این است که افراد بالای 60 سال و افراد پایین 18 سال نیاز به یک همراه هم خون داشته اند و برای اقدام به گرفتن ویزا نیاز به اسکن شناسنامه، کارت ملی و پاسپورت است.

میانگین قیمت بلیط هواپیما سفر به دبی

حداقل قیمت بلیط هواپیما تهران به دبی ( رفت و برگشت ) high season از ….  آغاز می شود و حداکثر قیمت بلیط هواپیما ( رفت و برگشت ) high season حدودا …. تومان می باشد. حداکثر قیمت بلیط هواپیما تهران به دبی ( رفت و برگشت ) low season تقریبا …. شروع می شود و حداکثر قیمت بلیط هواپیما تهران به دبی ( رفت و برگشت ) حدودا ….  تومان است.

قیمت تور دبی

قیمت تور دبی بطورکلی از …. تومان ( هتل سه ستاره ) شروع شده و تا …. تومان ( هتل برج العرب ) می رسد، انتخاب تور مناسب به سلیقه شخصی و هزینه ایی که می خواهید برای سفر خود اختصاص دهید مربوط می شود.

هزینه اقامت در دبی

اگر بخواهیم بطور جداگانه هزینه اقامت در دبی را بررسی کنیم، قیمت هتل یا هاستل برای یک نفر در ارزانترین حالت ممکن از 50 – 60 دلار شروع می شود و در سفری اقتصادی از 150 – 170 دلار می باشد و اگر قصد سفر لوکس را دارید هزینه اقامت یک شبه شما 500 – 550 دلار است.

هزینه حمل و نقل در دبی

هزینه حمل و نقل در شهر دبی بدین گونه است که از فرودگاه به مرکز شهر از 7 دلار تا 30 دلار می باشد و همین مسیر با مترو بسیار ارزانتر است اما کرایه تاکسی به ازای هر 3 کیلومتر 3 تا 5 دلار می باشد.همچنین می توانید با خرید یک بلیط مخصوص حمل و نقل عمومی داخل شهری به قیمت 3 یورو به مدت 24 ساعت از وسایل حمل و نقل عمومی به صورت نامحدود استفاده کنید.

هزینه خورد و خوراک در دبی

اکنون نوبت به هزینه غذا و خورد و خوراک می رسد، هزینه غذا در یک روز و در سفری ارزان حدودا 20 دلار می باشد و در سفری اقتصادی 50 دلار و در سفری لوکس حدود 150 دلار است.اما شاورما که از غذاهای محبوب و ارزان قیمت دبی می باشد حدود 2 دلار است که بسیار خوشمزه و لذیذ است که توصیه می شود حتما در سفر خود به دبی از این غذا نوش جان کنید.

0 0 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات