هتل های هوشمند دنیا

هتل های هوشمند دنیا

بهترین هتل های هوشمند دنیا

هتل های هوشمند دنیا در کجا واقع شده است؟ این هتل ها چه ویژگی هایی دارند؟ هتل های هوشمند چه هتل های هستند؟ همه ی این ها سوالاتی است که برای هرکسی پیش می آید، برای رسیدن به جواب سوالات خود و آشنایی بیشتر با هتل های هوشمند دنیا و رزرو هتل با  ایران نیهون همراه باشید.

با فراگیر شدن صنعت گردشگری و سفر، روز به روز هتل های بهتری تاسیس شده است که نسبت به هتل های قبلی تفاوت بسیاری دارد.اقامتگاه های بین راهی از اولین نوع هتل ها بوده اند که ساخته شده است و پس از آن اقامتگاه ها روز به روز شکل جدیدتری به خود گرفتند و کم کم هتل های لوکس و غیر لوکس پدید آمدند.اگر به دنبال تجربه یک سفر متفاوت و خاص هستید می توانید با اقامت در یکی از هتل های هوشمند دنیا سفری به یاد ماندنی را تجربه کنید.

در حال حاضر و با پیشرفت دنیای امروزی برای انتخاب یک هتل خوب تنها شکل ظاهری، دسترسی راحت و … نیست و فراتر از این موضوع ها می باشد.از این رو بهترین هتل های دنیا این روزها چیزی بیشتر از این ها را ارایه می دهند و به دنبال به روز رسانی خود هستند.هتل های هوشمند کارهایی همچون در خدمت گرفتن چمدان، شخصی سازی نورپردازی تنها با چند اشاره آی پد، پست کارت های مجازی و ده ها ایده دیگر را دارند و با کنار هم قرار دادن همه ی این امکانات هتل های لوکس را شکل می دهند.

هتل نوواتل مسه ( آلمان )

در این هتل هوشمند مسافران و مهمانان توسط یک پیشخدمت واقعی مورد استقبال قرار می گیرند و یک پیشخدمت مجازی نیزآنها را همراهی می کند، در تمامی نقاط این هتل صفحات نمایشی لمسی وجود دارد که شما می توانید اطلاعاتی مانند جاهای دیدنی نزدیک و دور به هتل، وضعیت هوا و پرواز و … را چک کنید.

هتل الافت ( تایلند )

این هتل یکی از بهترین هتل های با تکنولوژی پیشرفته در تایلند می باشد که شاید به ذهن هر مسافری خطور نکند، مدیران این هتل با در اختیار قرار دادن تمامی امکانات سفری لذت بخش و متفاوت را برای مسافران خود رقم زده اند.پیشخدمت های رباتیک، اتاق های هوشمند که فرامین را با صدای مهمانان انجام می دهند چند تا از بهترین امکانات این هتل می باشد که بیشتر مورد استقبال نسل جوان قرار گرفته است و حقیقتا یکی از بهترین هتل های هوشمند دنیا می باشد.

هتل یوتل ( نیویورک )

هتل یوتل با کیوسک های سلف سرویس به میهمانان خود خوش آمد می گوید و در عین حال نیز یک عدد ربات اتوماتیک برای نگهداری و حفظ اشیای ارزشمند و چمدان ها شما را یاری می کند.تخت خواب ها به دیوارهای هوشمند مجهز شده اند و قابلیت پخش صدا، وای فای و تهویه قوی با سنسورهای حرکتی فعال می باشند.

هتل کپسول های فضایی ( چین )

این هتل استثنایی به اندازه ایی در زمینه فناوری پیشرو می باشد که شما را از زندگی معمولی خود در زمین جدا می کند، این هتل از بهترین هتل های هوشمند در دنیا می باشد که تقریبا به دست ربات ها اداره می شود و دکور آن نیز همانند اسمش شبیه به کپسول گازی است.

0 0 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات