نیم شارژ هتل چیست؟

نیم شارژ هتل چیست؟

اصطلاح نیم شارژ

نیم شارژ هتل چیست؟ طبق قوانین در تمام دنیا ساعت ورود به هتل 2 بعد از ظهر و ساعت خروج از هتل 12 ظهر می باشد، حال اگر در این بازه زمانی ورود و خروج شرایط به گونه ایی باشد که شما زودتر از ساعت 2 به هتل برسید یا بخواهید دیرتر از ساعت 12 ظهر اتاق خود را تحویل دهید راهکاری که برای این شرایط در نظر گرفته شده است همان نیم شارژ هتل نام دارد. در ادامه با ایران نیهون همراه باشید.

نیم شارژ هتل چیست؟

در کل دنیا ساعت ورود به هتل ساعت 2 بعد از ظهر و خروج 12 ظهر است و اگر برحسب شرایط مسافری بخواهد زودتر از ساعت 2 به هتل مراجعه کند یا دیرتر از ساعت 12 ظهر بخواهد اتاق را تحویل بدهند باید حتما با پذیرش هتل هماهنگ کنید و در این صورت است که باید هزینه ای جداگانه پرداخت کنید.به این هزینه مازاد که جدا از هزینه هتل و اقامت خود پرداخت می کنید همان اصطلاح نیم شارژ گفته می شود.

نیم شارژ ورود و خروج

باید بدانید که ما هم نیم شارژ ورود و خروج داریم، حال شما تصور کنید شما اقدام به رزرو هتل کرده اید و باتوجه به ساعت ورود خود طبق قانون هتل ساعت 2 است و شما زودتر از موعود به هتل می رسید پرسنل هتل به شما پیشنهاد می دهند که می توانید از ساعت 8 صبح اتاق را تحویل بگیرید و درست نصف قیمت برد و اصلی هتل بدون تخفیف را باید پرداخت کنید، اما گاهی مسافر می گوید که من ساعت 5 صبح میرسم و در این شرایط هتل می گوید که باید هتل را از شب قبل رزرو کنید در این حالت شما باید کل هزینه برای یک شب را پرداخت کنید.این موضوع برای نیم شارژ خروج نیز صدق می کند.

لازم است بدانید که قانون هر هتلی با هتل دیگر متفاوت می باشد و امکان دارد که ساعت چک این و چک اوت برای هرکدام متفاوت باشد، تنها کاری که نیاز است شما قبل از سفر برای اطمینان خود انجام دهید این است که ساعات ورود و خروج را از قبل چک کنید.

برچسب ها:
0 0 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات