نکات مهمی که هنگام خرید بلیط هواپیما باید دقت کنید

نکات مهمی که هنگام خرید بلیط هواپیما باید دقت کنید

در هنگام خرید بلیط هواپیما بصورت آنلاین به این نکات دقت کنید و از بروز اشتباهات هنگام رزرو یا خرید بلیط هواپیما جلوگیری کنید. در ادامه به بررسی نکات مهم خرید بلیط هواپیما میپردازیم با مجله گردشگری ایران نیهون همراه باشید.

وارد کردن درست مشخصات هنگام خرید

در زمان خرید بلیط هواپیما از وارد کردن مشخصات غیر واقعی پرهیز کنید. در صورتی که بلیطی که تهیه کرده اید بلیط چارتر باشد امکان استرداد و تغییر مشخصات وجود ندارد و هزینه ای که پرداخت کرده اید ازبین می رود اما اگر بلیط سیستمی تهیه کرده باشید این امکان وجود دارد که استرداد و مشخصاتان را تغییر دهید ولی با کسر جریمه پس تمام مشخصاتان درست و دقیق وارد کنید.

برای خرید بلیط دقیقه نودی نباشید

خرید بلیط هواپیما را به دقیقه نود موکول نکنید و این را با خرید بلیط لحظه آخری اشتباه نگیرید، گاها خطاهای هنگام خرید پیش آمده که یک بلیط به چند نفر فروخته شده و یا فروش بلیط به اتمام رسیده است.زمانی که لحظه آخر بلیط را تهیه می کنید امکان خطای انسانی یا سیستم آنلاین وجود دارد و زمانی باقی نمی ماند که اشتباهات قبل از پرواز برطرف کنید و اگر برنامه کاری داشته باشید امکان دارد از پرواز جا بمانید. اگر آدم ریسک پذیری نیستید بلیط تان چند روز از قبل از پرواز تهیه کنید.

برای خرید بلیط محدود نباشید

زمانی که قصد دارید بلیط هواپیما تهیه کنید خود را محدود یک وب سایت نکنید و دیگر سرویس های آنلاین را هم جستجو و تمام پروازهای ایرلاین ها را بررسی کنید. و انتخاب مطمئن تری انجام دهید. وجود رقابت در سیستم های آنلاین این امکان وجود دارد که بلیط بهتری در کم ترین زمان پیدا و خریداری کنید.

زمان بندی بین پرواز ها

هنگامی که می خواهید بلیط تهیه کنید تفاوت و زمان بندی بین پرواز ها را با دقت بررسی کنید این موضوع زمانی برای شما از اهمیت برخوردار خواهد شد که بدانید در فرودگاه باید چه مقدار منتظر پرواز بعدی باشید که به قرار کاری در مقصد مورد نظرتان برسید و برنامه ریزی تان بهم نخورد.

مشتری دائم

زمانی که با کلی جستجو با سامانه ی با خدمات خوبی آشنا می شوید سعی می کنید بلیط های خودتان و دیگران را از آن بخرید باید بدانید وقتی با یک نام کاربری مداوم از آن سامانه خریدی می کنید و مشتری دائم آن می شوید می توانید از مزایا و تخفیف های که آن شرکت در نظر می گیرد و یا اطلاع رسانی که آن شرکت در تور لحظه آخری یا بلیط ارزان هواپیما آگاهی می دهد بهرمند شوید.

5 1 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات