مشهد کجا بریم؟

مشهد کجا بریم؟

نقد و بررسی

توضیحات

مشهد کجا بریم؟

مشهد از قطب های توریستی ایران است. هرساله گردشگران بسیاری از جاذبه های زیارتی ، تفریحی، فرهنگی  مشهد دیدن می کند. اما مشهد کجا بریم؟ مطمئنا انتخاب و برنامه ریزی کار راحتی نیست اما ما برای راحتی شما بهترین جاها را معرفی می کنیم. با ایران نیهون همراه باشید.

بهترین رستوران ها

مشهد کجا بریم؟ مشهد رستوران های معروفی دارد. ما بعضی از بهترین رستوران های مشهد را به شما معرفی می کنیم.برای آشنایی بیشتر مشهد کجا بریم؟ با ما همراه باشید.

رستوران پسران کریم

این رستوران از بهترین رستوران های مشهد به شمار می رود و غذاهای ایرانی را با کیفیت بالا به شما ارائه می دهد. معروف ترین غذای این رستوران چلو ماهیچه است.

رستوران معین درباری

این رستوران قدیمی توسط خاندان معین درباری راه اندازی و اداره می شود. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و انواع چلو ها و کباب ها سرو می شود. حتما کباب مخصوص معین درباری را امتحان کنید.

رستوران سدروس

رستوران سدروس  4 شعبه در مشهد دارد اما شعبه چهارم آن واقع در جاده شاندیز از همه معروفتر است. این مجموعه با غذاهای مختلفی نظیر جوجه کباب، فیله ماهی، چلوکباب،…پذیرای مهمانان است.

 بهترین کافه ها

مشهد کجا بریم؟ کافی شاپ های مشهد زیادند ولی ما در اینجا تعدادی از بهترین ها را به شما معرفی می کنیم.

کافه سیلوانا

یکی از بهترین کافه های خانوادگی مشهد با فضای باز و بسته است. این کافه محیط دنجی برای برگذاری جشنها و تولدها نیز دارد.

نانو کافه بیکری

این کافه با دو سالن باز و بسته از بهترین کافه های مشهد است که با امکان غذای بیرون بر در اختیار مهمانان می باشد.

کافه کیوسک

یکی از جذاب ترین کافه های مشهد به شمار میرود. فضای بسیار جالب و دلنشینی دارد و خدمات با کیفیت و منوی جذاب این کافه نیزمعروف است.

 بهترین تفریحات

مشهد کجا بریم؟ مشهد جاهای تفریحی زیادی دارد. ما چند نمونه از بهترین جاهای تفریحی مشهد را به شما معرفی می کنیم.

پارک آبی ساحلی آفتاب

این پارک به عنوان یکی از 3 پارک برتر مشهد معرفی شده است. این پارک در سال 1390 احداث شده و دو سالن مجزا برای بانوان و آقایان دارد.

پارک آبی ایرانیان

پارک آبی ایرانیان به عنوان یکی از بهترین پارک های آبی سرپوشیده جهان معروف است. این پارک جذاب سرسره های مختلف، سینما سه بعدی در محیط استخر دارد.

پارک و شهربازی ملت

پارک و شهربازی ملت قدیمی ترین و بزرگترین پارک در مشهد است. این پارک شهربازی، میدان های ورزشی، کتابخانه دارد. همچنین این پارک بزرگترین چرخ وفلک خاورمیانه و بزرگترین چرخ و فلک دنیا را در خود جای داده است.

پارک جنگلی وکیل آباد

پارک جنگلی وکیل آباد از پارک های قدیمی مشهد می باشد. تنها باغ وحش مشهد با انواع حیوانات آبزی خزندگان و پرندگان در این پارک است. غیر از این ها، باغ گیاه شناسی، کافه و رستوران نیز دارد.

 بهترین جاهای دیدنی

مشهد کجا بریم؟ جاهای دیدنی مشهد بسیارند ما به توصیف تعدادی از این جاذبه ها می پردازیم.

حرم مطهر امام رضا

حرم امام رضا (ع) در مرکز شهر مشهد است، از بناهای  برجسته‌ی آن مسجد بالاسر و مسجد جامع گوهرشاد است. حرم امام رضا مجموعه‌ای است با کانون آرامگاه هشتمین امام شیعیان، علی بن موسی‌الرضا که دیگر مسجدها، آرامگاه‌ها، رواق‌ها، صحن‌ها، کتابخانه و موزه‌ها را دربرمی‌گیرد.

آرامگاه فردوسی

آرامگاه فردوسی یکی از جاهای دیدنی مشهد در میان باغی مصفا به فاصله ۲۰ کیلومتری شمال شهر مشهد قرار دارد. ساختمان فعلی آرامگاه فردوسی الهام گرفته از شیوه معماری هخامنشی، به ویژه آرامگاه کوروش است.

آرامگاه نادرشاه افشار

آرامگاه نادرشاه افشار بنایی است که به یادبود نادرشاه در شهر مشهد ساخته شده و از بهترین جاهای دیدنی تاریخی مشهد است. قوام السلطنه در اواخر عهد قاجار (۱۲۹۶ خورشیدی) در محل یكی از مقابر ویران‌شده نادری، آرامگاه جدیدی برای وی ساخت و استخوان‌های او را از تهران به مقبره مزبور انتقال داد.

پارک کوهسنگی

پارک کوهسنگی مشهد دومین پارک بزرگ مشهد بعد از پارک ملت است که یکی از زییا ترین مناطق تفریحی و دیدنی مشهد تلقی می شود. پارک کوهسنگی در حاشیه کوه‌هایی مرتفع ایجاد شده و از قدیمی‌ترین روستاهای مشهد است. شاه عباس صفوی در سن ۱۶ سالگی در این روستا تاج‌گذاری کرد.

بهترین هتل ها

مشهد کجا بریم؟ برای آشنایی مختصر با بهترین هتل های مشهد با ما همراه باشید.

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد 5 ستاره و از بهترین و لوکس ترین هتل های مشهد به حساب می آید. و در موقعیتی بسار مناسب و در نزدیکی حرم مطهر امام رضا می باشد.

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی، هتل 5 ستاره دارای 223 اتاق و سوئیت لوکس می باشد که با مدرن ترین امکانات آماده ارائه خدمات به مسافران است.

هتل الماس 2  مشهد

هتل الماس 2 از جدیدترین هتل های مشهد یه شمار می رود و معماری ویژه آن، این هتل را به موزه ایی از هنرهای بین المللی تبدیل کرده است.

تصاویر