بهترین مراکز خرید دبی

بهترین مراکز خرید دبی

مراکز خرید دبی

دبی شهری در کشور امارات متحده عربی و پایتخت خرید خاورمیانه است که با مراکز خرید لوکس و گران یکی از بهترین شهرها برای علاقمندان به خرید کردن می باشد.باید بدانید که در این شهر علاوه بر مراکز خرید، بازار های محلی و بازارچه های بسیاری وجود دارد.برای آشنایی با بهترین مراکز خرید دبی با ایران نیهون همراه باشید.

اوت لت ویلیج

مرکز خرید اوت لت ویلیج یکی از مراکز خرید ارزان شهر دبی می باشد که در سال 2016 اولین فاز اوت لت ویلیج در جبل علی افتتاح شده است.اگر به خرید وسایل لوکس و ارزان علاقه دارید می توانید به این مرکز خرید بروید.در این مرکز خرید بیش تر از 125 برند معروف دنیا وجود دارد که فضای داخلی آن شبیه به شهر سن جیمینیانو در ناحیه توسکانی ایتالیا می باشد.

دبی مال

مرکز خرید دبی مال که در نزدیکی برج خلیفه قرار دارد یکی از بزرگترین مراکز خرید شهر دبی به حساب می آید که در آن حدود 1200 مغازه برای خرید وجود دارد.در کنار مغازه های زیبا در این مرکز خرید جاذبه های تفریحی بسیاری وجود دارد که می توانید در کنار خرید کمی هم تفریح کنید.

اوت لت مال

اوت لت مال اولین اوت لت در خاورمیانه است که از 1200 برند معتبر دنیا میزبانی می کند، اگر به دنبال خرید های برند و ارزان هستید به این مرکز خرید سری بزنید و از 30 تا 90 درصد تخفیف بگیرید.

سیتی سنتر دیره

مرکز خرید سیتی سنتر دیره در اسکله ای در شهر دبی واقع شده است، اگر به این مرکز خرید بروید از شیوه برخورد دوستانه کارکنان آن حیرت می کنید.این مرکز خرید 350 مغاز دارد که میان این تعداد حدود 33 مغازه مخصوص طلا می باشد، پس اگر قصد خرید طلا در دبی را دارید می توانید به این مرکز بروید.

مال امارات

مرکز خرید مال امارات یکی از لوکس ترین و بزرگترین مراکز خرید دبی است که در آن نه تنها از اجناس بهترین برندهای روز دنیا دیدن می کنید بلکه می توانید در اوج گرمای تابستان هم اسکی کنید و پنگوئن های دوست داشتنی را از نزدیک ببینید.

دراگون مارت

مرکز خرید دراگون مارت شبیه به اژدهایی ساخته شده و همه اجناسش ساخت کشور چین است، مرکز خرید دراگون مارت با بیش تر از 400 مغازه بزرگ ترین مرکز خرید چینی در بیرون کشور چین می باشد.در این مرکز خرید می توانید لباس، کیف، کفش و لوازم منزل با کیفیت بالا و قیمت ارزان پیدا کنید.

برچسب ها:
0 0 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات