فستیوال و جشنواره های دبی

فستیوال و جشنواره های دبی

فستیوال و جشنواره های دبی

شهر دبی با میلیون ها مسافر یکی از بهترین مقاصد گردشگری دنیا به حساب می آید، جاهای دیدنی و تفریحی دبی به همراه فستیوال و جشنواره های دبی این شهر را در چند دهه اخیر به یکی از بهترین ها تبدیل کرده است. برای آشنایی بیشتر با فستیوال و جشنواره های دبی با ایران نیهون همراه باشید.

جشنواره خرید دبی

جاهای دیدنی دبی به همراه مراکز خرید، جاذبه های تفریحی و جشنواره های متعددش این شهر را به بهشت خریداران تبدیل کرده است، ماه ژانویه به مدت یک ماه به دلیل فرارسیدن سال نو جشنواره بزرگ خرید در دبی برگزار می شود.در این جشنواره همه ی برندهای معروف با تخفیف های حیرت آور خود خردی را برای همه آسان می کنند.جشنواره خرید دبی از قدیمی ترین جشنواره های دبی می باشد که از سال 1996 میلادی تاکنون برپا می شود و علاقمندان بسیاری نیز دارد.

فستیوال عروس دبی

اگر در به صنعت طراحی، آرایشگری، مد و لباس عروس علاقه دارید توصیه می شود حتما یکبار هم که شده از فستیوال بزرگ عروس دبی دیدن کنید.این فستیوال در طول ماه آوریل برگزار می شود و از هر صنعتی که نام بردیم جدیدترین خود را به نمایش می گذارند.

فستیوال موسیقی جاز دبی

فستیوال موسیقی جاز هر ساله در شهر رسانه ایی دبی برگزار می شود و علاقمندان به موسیقی جاز از سراسر دنیا به این فستیوال می آیند.فستیوال موسیقی جاز هرساله در ماه فوریه برگزار می شود و بلیط آن در تمام طول سال قابل رزرو و خرید است.اسپانسر این فستیوال ایرلاین های امارات هستند و بیش از 15 سال است که برگزار می شود.

جشنواره غذا دبی

فستیوال مزه یاهمان غذا یکی از معروفترین فستیوال های دبی است که علاقمندان به غذا در بین ماه های آوریل و می به مدت یک هفته در شهر دبی می توانند از این فستیوال لذت ببرند.بهترین سرآشپزهای دنیا و خوشمزه ترین غذاها در معرض امتحان و آزمایش گذاشته می شود، نکته جالب این است که در کنار این غذاهای خوشمزه جدیدترین و تکنولوژی های آشپزی روز دنیا نمایش داده می شود.

جام جهانی اسب دوانی دبی

شهرت اسب های عربی در تمام دنیا زبان زد است و جام جهانی اسب دوانی دبی در کشور امارات یکی از جشنواره های مهمی است که هر سال در ماه آوریل با شکوه هرچه باشکوه تر برگزا ر می شود در این جشنواره نیز جدیدترین تجهیزات، ابزارآلات ورزش اسب دوانی در معرض نمایش گذاشته می شود.

0 0 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات