شرایط صدور ویزای توریستی کانادا

شرایط صدور ویزای توریستی کانادا

اگر قصد سفر به کانادا را دارید و میخواهید اطلاعات مفیدی درباره شرایط و نوع ویزای توریستی کانادا  را بدانید با ما همراه باشید، در این مقاله سعی بر این داریم شرایط دریافت ویزای کانادا را باهم بررسی کنیم.

نکات مهم

– هیچگونه سابقه جرم یا محکومیت مربوط به امور مهاجرت نداشته باشید. – مدرک شناسایی معتبر مثل پاسپورت داشته باشید. – در وضعیت جسمانی خوبی باشید. – افسر مهاجرت را باید قانع کنید که به کشور خودتان باز می گردید – افسر مهاجرت را باید قانع کنید که پیش از انقضای ویزا،کشور کانادا را ترک می کنید. – پول به اندازه کافی جهت تامین هزینه ‌ای خود در زمان اقامت به همراه دارید. – ممکن است به دعوتنامه از سوی شخصی در کانادا نیاز داشته باشید.

مدارک لازم به هنگام ورود به کشور کانادا

شما به عنوان توریست وارد کشور کانادا می شوید برای این کار به مدرک معتبر برای ورود به این کشور نیاز دارید.

مجوز الکترونیکی سفر (eTA)

از سال ۲۰۱۶، تمامی مسافرانی که پاسپورت آنها در لیست این کشورها هست ، هنگام ورود به کانادا به eTA نیاز دارند.این مجوز به صورت الکترونیکی به پاسپورت شما لینک می‌شود . دریافت eTA ساده است و هزینه کمی دارد. که به صورت آنلاین انجام می شود و این روند چند دقیقه بیشتر طول نمی‌کشد.

چه کسانی به مجوز  eTA نیاز ندارند؟

تمامی شهروندان آمریکایی برای ورود به کشور کانادابه مجوز الکترونیکی نیاز ندارند.

شرایط صدور ویزا

برای ورود به کانادا دو نوع ویزا وجود دارد که ویزای توریستی برای یک بار ورود یا چند بار ورود به این کشور است. که هر دو ویزای برای مدت معینی معتبر هستند و در نهایت منقضی می شوند. ویزای مالتیپل کانادا یا ویزای چند بار ورود به این اجازه می‌دهد چندین بار و هر بار به مدت ۶ ماه از کانادا خارج و وارد آن شوید بدون این که نیاز باشد دوباره ویزا بگیرید. خب ویزای یک بار ورود نهایتا یک بار اجازه ورود به کانادا را می‌دهد.

اسناد مربوط به سفر

برای سفر به کانادا برای خودتان و همراهان تان باید اسناد خاصی را داشته باشید. باید بدانید که اسناد زیر برای ورود به کشور کانادا معتبر نیستند و نمیتوانید با آن وارد کانادا شوید.

  • پاسپورتی که توسط کشور سومالی صادر شده باشد.
  • پاسپورت کشور جمهوری چک که توسط کامپیوتر قابل خواندن نباشد.
  • پاسپورت موقت کشور آفریقای جنوبی.
  • پاسپورتهای ایالتی ونزوئلا.

سفارت کانادا در ایران

سفارت کانادا در تهران تعطیل است و هرگونه فعالیت از جمله مهاجرت به کانادا، ویزای دائم کانادا و صدور ویزای موقت کانادا از قبیل: ( ویزای دانشجویی ، ویزای کار ، ویزای توریستی کانادا ، ویزای ۵ ساله کانادا ) انجام نمی شود. اما تمام این فعالیت ها را می توانید بصورت آنلاین یا سفارت کانادا در ترکیه انجام دهید.

سایت سفارت کانادا

به صورت آنلاین می توانید به آدرس سایت Http://Www.Iran.Gc.Ca مراجعه کنید و در خواست فرم برای مهاجرت به کانادا و ویزای کانادا پر و اقدام نماید.

5 1 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات