حقایق جالب مالزی

حقایق جالب مالزی

حقایق جالب مالزی

مالزی کشوری زیبا و پر از حقایق جالب و دیدنی می باشد که باعث جذب توریستان و گردشگران بسیاری شده است، مالزی کشوری با بیشترین مسلمان و طبیعت بکر، آب و هوای استوایی، سواحل زیبا و تفریحات ساحلی خود می باشد که دانستنی های بسیاری دارد که شاید برای شنا جالب باشد.برای آشنایی بیشتر با حقایق جالب مالزی با ایران نیهون همراه باشید.

برای آشنایی با جاهای دیدنی مالزی و بهترین زمان سفر به مالزی براساس آب و هوا با ما همراه باشید.

1- کشور مالزی آداب و رسوم خاص خود را دارد، در این کشور اگر به افراد با انگشت اشاره ی خود اشاره کنید بی ادبی تلقی می شود ولی اگر در هنگام اشاره کردن انگشت اشاره خود را خم کنید یا با انگشت دیگری اشاره کنید این مشکل حل خواهد شد.

2- مالزی کشور بزرگترین مارهای کبرای دنیا است که این مارها درازترین مارهای سمی جهان با 5 متر ازتفاع هستند.

3- کشور مالزی پایتخت غذاهای خیابانی آسیا است و اگر می خواهید تجربه ایی بی نظیر از غذاهای خیابانی داشته باشید بهترین محل برای امتحان پنانگ و جورج تاون است.

4- این کشور زیستگاه بزرگترین گل جهان همان گل رافلسیای معروف می باشد که در این کشور رشد می کند، گل رافلسیا بقدری بزرگ است که لقب بزرگترین گل جهان را به خود اختصاص داده است.بوی بد این گل دلیلی بر این شده است که به آن گل جسد نیز بگویند.

5- در این کشور مالزی برعکس دیگر کشورها زمان انتخابات بعدی مشخص نمی باشد و هیچ کسی تاریخ دقیق آن را نمی داند.اما طبق قانون اساسی باید در طول 5 سال حداقل یکبار انتخابات برگزار شود.

6- کشور مالزی بهترین بازیکن جهان در رشته ورزشی بدمینتون را دارد و در 10 سال گذشته لی چونگ وی بهترین بازیکن جهان بوده است، بدمینتون ورزش اول این کشور است.

7- زدن با چوب یکی از مجازات های مرسوم در مالزی می باشد که حداکثر تعداد این چوب ها باید 24 عدد باشد و نکته مهم این است که زنان، پسران زیر ده سال و مردان بالای 50 سال به جز موارد جرم تجاوز از این مجازات مستثنی هستند.

8- کوالالامپور پایتخت کشور مالزی رکورد بیشترین روز بارانی در یک سال را دارد.

9- برخی از خانه ای مالزی 20 تا 25 یا حتی 60 در ورودی دارند، گفته می شود که هر در نشان دهنده ی یک خانواده است و برخی از خانواده ها ممکن است بیش از یک خانه داشته باشند.

برچسب ها:
0 0 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات