جاهای دیدنی دبی

جاهای دیدنی دبی

جاهای دیدنی دبی

از مهمترین مقاصد گردشگری گرمسیری برای سفرهای خارجی می توان به شهر دبی اشاره کرد که در کشور امارات متحده عربی واقع شده است، این شهر زیبا پر است از جاهای دیدنی جذاب که سالانه علاقمندان بسیاری را پذیرا می باشد.برای آشنایی بیشتر با جاهای دیدنی دبی با ایران نیهون همراه باشید.

برج خلیفه دبی

بلندترین آسمان خراش ساخته شده به دست بشر که در شهر دبی و کشور امارات واقع شده است، این برج زیبا 160 طبقه، دارای بیش از هزار واحد آپارتمانی، 49 طبقه اداری، 4 استخر و یک کتابخانه می باشد که حدود 828 متر ارتفاع دارد.برج خلیفه در سال 2010 افتتاح شده است و در خیابان شیخ زاید دبی قرار گرفته است، کاربرد مختلف برج شامل کاربردهای تفریحی، مسکونی، اداری و تجاری می باشد که قسمتی از آن هم به عنوان هتل در نظر گرفته شده است.برج خلیفه یکی از جاهای دیدنی امارات متحده عربی می باشد که بسیار شهرت دارد.

پالم جمیرا دبی

جاهای دیدنی دبی کدامند؟ پالم جمیرا یکی از سه جزیره موجود در آب های خلیج فارس می باشد که به جزایر پالم معروف است، جزایر پالم ساخته دست بشر هستند و جزایر مصنوعی نامیده می شوند که از بالا به شکل یک درخت نخل هستند و یکی از جاهای دیدنی و شگفت انگیز شهر دبی به شمار می روند.این جزیره علاوه بر هتل ها و اقامتگاه های تفریحی و لوکس، امکانات تفریحی و هیجان انگیز دیگری مانند رستوران های متعدد نیز دارد.

مسجد جمیرا دبی

جاهای دیدنی دبی کدامند؟ مسجد جمیرا یکی از نمادهای اصلی شهر دبی به شمار می رود که توصیه می شود حتما به آن سری بزنید، جالب است بدانید که این مسجد بزرگترین مسجد امارات متحده عربی نمی باشد اما جز معدود مساجدی است که درهایش به روی غیر مسلمان ها نیز باز است.

دبی ورلد آیلندز یا همان جزیره های جهانی دبی

جاهای دیدنی دبی کدامند؟ جزایر جهانی دبی یکی از نقاط مهم گردشگری دبی می باشد که توجه گردشگران بسیاری را به خود جلب کرده است، این جزایر از 300 جزیره مصنوعی تشکیل شده است که به شکل نقشه جهان است .این جزایر محل خانه های شخصی، تفریحگاه های رویایی، املاک و … می باشد.نکته جالب توجه این جزایر منحصربفرد این است که فاصله ی بین جزایر را با کشتی یا هلیکوپتر طی می کنند و فاصله این جزایر تا خط ساحلی دبی حدود 4 کیلومتری فاصله دارند.

برج العرب دبی

برج العرب دبی با هفت ستاره تنها هتل لوکس دنیا به حساب می آید که جز چهارمین هتل بلند دنیا نیز به حساب می آید، اسپاهای این هتل شهرت بسیاری دارد و از بهترین های اسپاهای دبی می باشد.علاوه بر تمامی این امکانات و رستوران ها و بارهای زیبای این هتل می توان به مناظر شگفت انگیزش نیز اشاره کرد که تجربه این سفر را برای شما ماندگار می کند.

آکواریوم دبی

جاهای دیدنی دبی کدامند؟ از معروفترین جاهای دیدنی دبی می توانیم به آکواریوم دبی با 140 گونه دریایی اشاره کنیم که به صورت معلق در طبقه همکف بازار دبی واقع شده است، از ویژگی های مهم این آکواریوم می توان به غواصی، قایق های شیشه ایی و قایق های کف شیشه ایی اشاره کرد که باعث شده به جذابیت های این آکواریوم اضافه شود.

اُپرای دبی

جاهای دیدنی دبی کدامند؟ اگر دوست دارید شبی متفاوت در دبی داشته باشید توصیه می شود حتما به اپرای دبی سری بزنید، این ساختمان مرکز اصلی فرهنگی و سرگرمی دبی است و در سال 2016 به صورت کاملا مدرن ساخته شده است.

مرکز خرید امارات

مرکز خرید امارات در دبی یکی از معروفترین مراکز خرید و جاذبه های دیدنی شهر دبی می باشد که در کنار آن یک پیست اسکی مصنوعی با امکان اسکی و مجهز فراهم شده است.پیست اسکی این مجموعه در کنار مرکز خرید، مجتمع سینمایی و مراکز تفریحی با امکانات مختلف برای بزرگسالان و کودکان مکانی بسیار دلچسب برای وقت گذرانی ایجاد کرده است.

0 0 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات