جاهای دیدنی امارات متحده عربی

جاهای دیدنی امارات متحده عربی

جاهای دیدنی امارات

برای معرفی جاهای دیدنی امارات ابتدا با این کشور آشنا شوید، امارات متحده ی عربی کشوری در جنوب قاره آسیا و شرق شبه جزیره عربستان می باشد، با آوردن اسم امارات اولین چیزی که به ذهن می رسد آسمان خراش های بلند و زندگی لوکس در کنار گرمای شدید هوا است.برای آشنایی بیشتر با جاهای دیدنی امارات با ایران نیهون همراه باشید.

امارات از جنوب با قطر و عربستان سعودی، از شرق با عمان و از شمال با خلیج فارس همسایه است.این کشور اتحادی از هفت شیخ نشین می باشد و پایتخت آن ابوظبی است، امارات یکی از بزرگترین ذخایر نفتی دنیا را دارد که این کشور را در حد ثروتمندترین کشورهای اروپای غربی رسانده است.مساحت امارات حدود 83600 کیلومتر مربع است که به جز کوه های ججار در شرق این کشور تقریبا از کویری مسطح تشکیل شده است، جالب است بدانید که در طول سال هیچ نهر آبی در امارات جاری نمی شود و دارای آب و هوایی بیابانی است.

مسجد جامع شیخ زاید ابوظبی

جاهای دیدنی امارات کدامند؟ مسجد جامع شیخ زاید یکی از بی نظیرترین بناهای جهان است که در سال 2018 عنوان سومین دیدنی برتر دنیا را به خود اختصاص داده است، این مسجد در شهر ابوظبی پایتخت کشور امارات واقع شده است و حدود 50 هزار نفر گنجایش دارد.شروع ساخت این مسجد از سال 1996 شروع شده و تا سال 2007 میلادی زمان ساخت آن طول کشیده است.این مسجد زیبا بطورکلی 82 گنبد دارد که 7 سایز مختلف دارند که بزرگترین آن درست در وسط مجموعه قرار دارد.

باغ گل میراکل دبی

جاهای دیدنی امارات کدامند؟ باغ گل میراکل دبی یکی از بزرگترین باغ های گل دنیا می باشد که در دبی و کشور امارات متحده واقع شده است، در این باغ حدود هزاران گونه گیاهی وجود دارد که شما اجازه دارید در میان آنها قدم بزنید و از تماشای آن ها لذت ببرید.بطور کلی در سفر به دبی و در کنار کویر نوردی می توانید از باغ گل زیبای آن نیز دیدن کنید.

ادونچر لند شارجه

جاهای دیدنی امارات کدامند؟ ادونچر لند شارجه از بهترین شهربازی های سرپوشیده در کشور امارات می باشد که در شهر شارجه واقع شده است، این شهربازی یکی از بهترین سرگرمی های برای کودکان و نوجوان است که بازی های متنوع و گوناگونی دارد.این شهربازی لقب بزرگتین شهربازی سرپوشیده خاورمیانه را به خود اختصاص داده است.

سریع ترین ترن هوایی ابوظبی

اگر می خواهید سرعت و هیجان دیوانه کننده و ترس را با هم تجربه کنید حتما به شهربازی فراری ورلد ابوظبی بروید، این ترن با ریل های در هم پیچیده و قوس های عجیب تا ارتفاعی نزدیک 50 متر بالا می رود و شما سوار کابینی با جنس فراری می شوید.

آکواریوم دبی

جاهای دیدنی امارات کدامند؟  آکواریوم دبی یکی از بهترین دیدنی های سال 2018 امارات بوده است، این مجموعه زیبا شامل 33 هزار ماهی و جاندار آبی می باشد که شما در این آکواریوم امکان شنا با کوسه ها را دارید.آکواریوم دبی یکی از بزرگترین آکواریوم های معلق دنیا است که بیشترین کوسه ببری دنیا را در خود جای داده است.

0 0 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات