جاهای دیدنی العین

جاهای دیدنی العین

جاهای دیدنی العین

شهر العین یکی از جاهای دیدنی امارات متحده عربی با قدمت 7 هزار سال می باشد که با توجه به قرارگیری در منطقه ایی بیابانی اما مناظر سرسبز و زیبای بسیاری دارد، العین حدود یک الی دو ساعت با ابوظبی فاصله دارد و جاذبه های زیبایی برای تماشا و وقت گذرانی دارد.در ادامه برای آشنایی بیشتر با جاهای دیدنی العین با ایران نیهون همراه باشید.

باغ وحش العین

باغ وحش العین یکی ازبزرگترین باغ وحش های امارات می باشد که همه گونه حیوانی مانند پستانداران بومی، گربه سانان بزرگ، میمون ها پرندگان و خزندگان را داشته است.این باغ وحش به دلیل داشتن امکانات تحقیقاتی مربوط به برنامه تولید مثل گونه های حیوانی در معرض انقراض و خطر شهرت دارد و بیش تر از 30 درصد حیوانات و گونه های موجود در این باغ وحش در معرض خطر هستند.بازدید کنندگان از این باغ وحش می توانند حیوانات را نوازش کنند، به زرافه ها غذا بدهند، شتر سواری کنند و باغی برای کودکان نیز در نظر گرفته شده است.به طور کلی در سفر به العین بازدید از این باغ وحش زیبا را از دست ندهید.

قلعه جاهلی

جاهای دیدنی العین کدامند؟ قلعه ایی زیبا در میان باغ که قدمت آن به 1891 بازمی گردد، این قلعه در زمان های گذشته یکی از مهم ترین مناطق دفاعی شهر محسوب می شده است و امروزه یک نمایشگاه عکس درون قلعه وجود دارد.

پارک ماجراجویی وادی

جاهای دیدنی العین کدامند؟ پارک ماجراجویی وادی پارکی با فعالیت های آبی و هیجان انگیز است که بزرگترین موج مصنوعی جهان با ارتفاع تقریبا 3 متر را دارد.در این پارک تفریحاتی مانند قایق سواری، کایاک سواری یا راندن قایق بادبانی را یاد می گیرند و از جاذبه های زیپ لاین، چوب موازنه و تاب غول پیکر و … استفاده می کنند.

واحه العین

جاهای دیدنی العین کدامند؟ مزارع درخت خرما در مجموعه ایی بزرگ که توسط پیاده رو هایی به یکدیگر متصل شده است و محیطی آرام و دل نشین برای استراحت و قدم زدن بوجود آورده است.قدمت درختان این مجموعه تقریبا به 150 هزار سال پیش باز می گردد و با سیستم آبیاری سنتی فلج آبیاری می شوند که در قدیم از این شیوه استفاده می شده است.

قلعه قطاره

جاهای دیدنی العین کدامند؟ قلعه قطاره یکی از چندین قلعه ی موجود در شهر العین است که در سال 2011 افتتاح شد است، شهر العین به دلیل قلعه های بسیارش شهرت بسیاری دارد بطوری که می توان آن را شهر قلعه ها نامید.این قلعه زیبا به صورت مدرن بازسازی شده است و مرکز هنری القطاره نام گذاری شده است.

جبل حفیت

جبل حفیت یا کوه حفیت با ارتفاع 1240 متر دومین قلعه مرتفع در امارات متحده عربی و بلندترین در ابوظبی می باشد که دارای چشم اندازی خیره کننده و مناظری دیدنی از بیابان های اطراف و شهر العین می باشد.

برچسب ها: ,
0 0 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات