جاهای دیدنی ابوظبی

جاهای دیدنی ابوظبی

جاهای دیدنی ابوظبی

شهر ابوظبی یکی از هفت امارت کشور امارت متحده عربی است که به پایتخت مدرن این کشور نیز معروف می باشد، جاهای دیدنی ابوظبی بسیارند و همگی این جاذبه ها ارزش وقت گذرانی و بازدید را دارند تا شما سفر به یاد ماندنی را تجربه کنید.برای آشنایی بیشتر با جاهای دیدنی ابوظبی با ایران نیهون همراه باشید.

برج های اتحاد ابوظبی

برج های اتحاد نام مجموعه تشکیل شده از 5 برج  با 74 طبقه می باشد که در مرکز شهر ابوظبی واقع شده است، چشم انداز زیبا و بی نظیر این برج در کنار نزدیکی آن به قصر امارات باعث جلب توجه بیشتری برای بازدید کنندگان شده است.

ساحل جزیره سعدیات

جزیره سعدیات از بهترین ساحل های شهر ابوظبی می باشد که در سال 2013 افتتاح شده است، ساحلی ارام و تمیز که باعث جذب توریستان بسیاری شده است.

کاخ الحصن ابوظبی

قلعه قدیمی یا همان دژ سفید که در شهر ابوظبی قرار دارد با نام کاخ الحصن شناخته شده است و از قدیمی ترین ساختمان های شهر ابوظبی می باشد که در سال 1793 میلادی برای اقامت خاندان سلطنتی و مرکز حکومت آن ها بنا شده است.کاخ الحصن امروزه به یک مرکز فرهنگی تبدیل شده است که اسناد تاریخی و فرهنگی کشور امارات متحده عربی و منطقه خلیج فارس در آن نگهداری می شود.

شهربازی سرپوشیده دنیای فراری

جاهای دیدنی ابوظبی کدامند؟ بزرگترین شهربازی سرپوشیده و بزرگتین پارک مصنوعی دنیا در شهر ابوظبی و در امارات متحده عربی واقع شده است.اگر به دنبال هیجان و سرعت و ماجراجویی هستید توصیه می شود حتما به این شهربازی سری بزنید و لذت هیجان بازی های آن را از دست ندهید.جالب است بدانید که سریعترین رولرکاستر دنیا با نام فرمول روسی در این شهر بازی قرار دارد و تجربه ایی بی نظیر این رولر کاستر می تواند به یادگار بماند.در کنار بازی های هیجان انگیز فروشگاه لوازم برند فراری و بازی های کامپیوتری شبیه سازی شده با ماشین های برند فراری از جمله تفریحات این شهربازی می باشد.

قصر امارات

جاهای دیدنی ابوظبی کدامند؟ قصر امارات در شهر ابوظبی نمادی از شهر است و همانند برج خلیفه دبی در این شهر شهرت دارد، نکته مهم در ساخت این بنا افقی ساخته شدن آن است.14 گنبد خوش تراش و دروازه های طاقدار زیبا به همراه کیلومترها ساحل اختصاصی این بنا را بسیار دیدنی کرده است.کاربرد قصر امارات علاوه بر فضایی برای اقامت توریستان و گردشگران محل برگزاری ارکسترها، اپراهای مشهور و فستیوال های فیلم ابوظبی می باشد.

پارک آبی یاس ابوظبی

پارک آبی یاس با 45 وسیله  بازی پرهیجان و 15 هکتار وسعت یکی از جذاب ترین پارک های آبی امارات می باشد، اگر هوس شنا یا آفتاب گرفتن کردید می توانید سراغ استخر بزرگ و دو تا رودخانه مصنوعی و تخت های مخصوص آفتاب بروید.

مسجد شیخ زاید ابوظبی

جاهای دیدنی ابوظبی کدامند؟ مسجد شیخ زاید در شهر ابوظبی کشور امارات واقع شده است، درست با ورود به این شهر اولین چیزی که به چشمتان می خورد نمای فوق العاده زیبای این مسجد است.این مسجد با 82 گنبد مرمری و 1000 ستون و 4 مناره با ارتفاع تقریبا 100 متری یکی از شاهکارهای معماری اسلامی مدرن است.

موزه ی لوور ابوظبی

جاهای دیدنی ابوظبی کدامند؟ موزه ی لوور ابوظبی با ساختاری منحصربفرد پذیرای مجموعه ایی از کنسرت ها، اجراها و رویداد های برنامه ریزی شده است.ساختار مدرن آن با 8000 گره ستاره ی عربی و طرح استیل، نور خورشید را به اشکال نمایشی همانند بارانی از نور بر روی دیواره ها و کف موزه عبور می دهد که الهام گرفته از سایه های ایجاد شده توسط درخت های روی هم افتاده خرما است.

0 0 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات