جاهای تفریحی کیش

جاهای تفریحی کیش

نقد و بررسی

توضیحات

در جزیره زیبای کیش می توانید تفریحات متنوعی را انجام بدهید که با توجه به موقعیت کیش بیشتر تفریحات آبی هستند. با ایران نیهون همراه باشید تا برخی از جاهای تفریحی کیش را بررسی کنیم.

پارک آبی کیش ( تم پارک آبی اوشن )

جاهای دیدنی کیش

پارک آبی کیش یک از جاهای تفریحی کیش یا تم پارک آبی اوشن در بهمن ماه سال 1395 افتتاح گردید و در حال حاضر به عنوان یکی از جاذبه های جزیره زیبای کیش مطرح می باشد .

بازی‌های پارک آبی کیش، از پیشرفته‌ترین و بروزترین وسایل بازی و تجهیزات روز دنیا هستند که توسط معتبرترین تأمین‌کننده وسایل بازی پارک آبی دنیا (شرکت کانادایی White Water West ) تأمین شده است.

طراحی پارک آبی کیش به گونه ای است که مناسب برای استفاده هرچه بهتر تمامی اعضای خانواده ایرنی در تمامی سنین در آن رعایت شده است و با ایجاد محیطی محفوظ در پارک آبی کیش امکان استفاده مجزای بانوان و آقایان در روزهای مختلف هفته فراهم شده است.

فلای بورد کیش

جاهای تفریحی کیش

فلای بورد کیش یکی از ورزش های پر هیجان و جدید می باشد. این ورزش تجربه ای متفاوت و وصف نشدنی می باشد.

قبل از سوار شدن بر فلای بورد به شما 30 دقیقه آموزش می دهند و شما باید بتوانید تعادل خود را هنگام پرواز بر روی سطح آب بدست آورید و مثل یک انسان پرنده یا یک شناگر ماهر ساعت ها با تخته فلای بورد خود لذت ببرید.

برای استفاده از این تفریح آبی شما می بایست به کلوپ های دریایی و یا همان مکان هایی که کیبل اسکی کیش قرار دارد مراجعه کنید.

پیست باگی کیش

جاهای تفریحی کیش  

پیست باگی کیش نیز یکی دیگر از جاهای تفریحی کیش است که شامل 400 متر بوده و میزبان شما در جزیره کیش میباشد . شما می‌تونین این تفریح‌رو به صورت دسته‌جمعی کنار دوستان یا خانوادتون انجام بدین و اوقات خوشی را بسازید. باگی یا موتورسواری در محیط‌های طبیعی و علی الخصوص کنار ساحل، تجربه ای جالب و هیجان‌انگیز می باشد. همچنین میتوانید با راهنمایی راهنمایان حرفه ای از مسیری عبور کنید که از چندین جاذبه ی گردشگری مثل کلبه هور , درخت سبز و کشتی یونانی بازدید کنید.

سافاری کیش

جاهای تفریحی کیش  

سافاری کیش هم بهترین جاهای تفریحی کیش است که با احداث مسیری صعب العبور، قابلیت های خودروی لندکروزر را به چالش کشیده و در این میان تجربه جدیدی از هیجان را برایتان به ارمغان آورده است.

جایروکوپتر کیش

جاهای تفریحی کیش

جایروکوپتر یا هواپیمای جایرو یا اتوجایرو یکی از جدیدترین و مهیج ترین تفریحات کیش است که گردشگران و مسافران کیش می توانند سوار آن بشوند و به مدت ۱۰ دقیقه جزیره کیش را از آسمان نذاره گر باشند. شما نمی توانید به تنهایی سوار این وسیله شوید و می بایست با یک خلبان از این وسیله استفاده کنید. محدودیت سنی خاصی برای افراد وجود ندارد و افراد ۷ سال به بالا مجاز به استفاده از جایروکوپتر هستند.

کارتینگ کیش

کارتینگ کیش

پیست کارتینگ کیش به طول ۸۰۰ متر یکی از بزرگ‌ترین پیست‌های کارتینگ خاورمیانه و نخستین پیست کارتینگ در ایران است . حداقل سن برای استفاده از کارتینگ ۱۰ سال و حداقل قد ۱۴۰ سانتی‌متر میباشد ، البته حضور والدین برای استفاده کنندگان زیر ۱۶ سال الزامی است.

بانجی جامپینگ کیش

جاهای تفریحی کیش  

بانجی جامپینگ یک تفریح هیجان انگیز است ، با این تفریح شما می توانید اوج هیجان و ترشح آدرنالین را تجربه کنید. شما با طناب فنردار از ارتفاع به سمت زمین سقوط آزاد میکند و تا نزدیکی زمین آمده و لحظاتی قبل از رسیدن به زمین، توسط طنابی که به شما متصل شده ، از برخورد به زمین جلوگیری می شود. جزیره کیش دو سکو بانجی جامپینگ دارد ، پیشنهاد ما بانجی جامپینگ دریایی کیش میباشد که دارای دو سکوی پرش با ارتفاع ۴۰ و ۶۰ متر می باشد و قبل از هر پرش توسط گوینده مجموعه گزارش زنده می شود.

جت اسکی کیش

جت اسکی کیش

جت اسکی یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین تفریحات کیش است. شما با مراجعه به يکي از کلوپهاي غواصي و دريايي جزيره کيش ميتوانيد ساعات لذت بخشي را با اين وسيله تجربه کنيد.

پاراسل کیش

جاهای تفریحی کیش  

پاراسل يكي از تفريحات لذتبخش براي گردشگران و به ويژه جوانان است. چتربازی بر فراز دریا یا همان پاراسل خاطره ای به یادماندنی در آسمان جزيره کیش است که البته به کمی جرات هم نیاز دارد. شما سوار بر چتر پاراسل شده و با یک قایق به سرعت کشیده می شوید تا اوج بگیرید، نمای زیبایی از جزیره کیش ، اوج هیجان و حس آرامشی بی نظیر را در آسمان آبی و روی آب های زلال و زیبای خلیج فارس تجربه خواهید کرد.

اسکوتر زیردریایی کیش

اسکوتر زیردریایی کیش

اسکوتر زیردریایی جهت تجربه غواصی در آب های خلیج فارس برای افراد بالای ۱۲ سال ساخته شده است. برای استفاده از اسکوتر زیر دریایی نیازی به داشتن تجربیه غواصی نداشته و بدون نیاز به حمل وسایل غواصی و یا گواهینامه های مربوطه و حتی بدون آشنایی به شنا در آب ، می توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

غواصی در کیش

غواصی در کیش

غواصي در آبهاي جزيره کيش با توجه به محيط زيست طبيعي که يكي از بكرترين مناطق خليج فارس بوده همیشه از لذت خاصی برخوردار است . غواصي در کيش در تمامي طول سال امکانپذير بوده و سايت‌هاي کم عمق اين جزيره براي غواصي تمامي افراد و حتي اشخاص مبتدي مناسب می باشد. حتی میتوان گفت با وجود مراکز آموزشي و تفريحي غواصي در جزیره زیبای کيش ، اين جزيره قطب غواصي کشور است.

کیبل اسکی کیش

جاهای تفریحی کیش  

كيبل اسكي كيش به طول 860 متر و عرض 160 متر با پنج برج بزرگترين كيبل اسكي جهان و نخستين سايت اسكي روي آب خاورميانه است. کیبل اسکی کیش با سرعت 28 تا 62 كيلومتر در ساعت و امكان سرويس دهي به 12 نفر به طور همزمان ، شرايط سني خاصي ندارد و همه مي توانند از 3 سال تا 103 سال از آن لذت ببرند.

کشتی های تفریحی جزیره کی

کشتی های تفریحی جزیره کی

کشتی های تفریحی جزیره کیش امکان گشت و گذار در آبهای نیلگون خلیج فارس گاها به همراه موزیک و پذیرایی را به شما میدهند و یکی دیگر از تفریحات جزیره کیش می باشند. کشتی های تفریحی شبانه، کشتی های آکواریوم و قایقهای کف شیشه ایی علاقه مندان را به این گشت ها می برند.

قلعه وحشت از تفریحات ترسناک کیش

 

قلعه وحشت کیش يک مکان مهيج و جذاب براي کسانی است که دوست دارند هیجان و ترس را با تمام وجودشان احساس کنند ، البته بعضی جاها نا خود اگاه مجبور به فرار هم میشید. تجربه ی ترس ، جیغ و هیجان در نخستین قلعه وحشت ایران در جزیره کیش را از دست ندهید.