بهترین هتل های کیش را بشناسید

بهترین هتل های کیش را بشناسید

بهترین هتل های کیش

جزیره کیش یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری و توریستی استان هرمزگان می باشد که در فصول سرد طرفداران بسیاری دارد، مطمئنا در سفر به کیش محل اقامت بیشتر از آن چیزی که فکرش را می کنید در کیفیت سفرتان تاثیر می گذارد با این حساب انتخاب بهترین هتل کیش برای سفری به یاد ماندنی بسیار مهم می باشد.برای آشنایی با بهترین هتل های کیش با ایران نیهون همراه باشید.

هتل داریوش ( 5 ستاره ) کیش

هتل داریوش ( 5 ستاره ) کیش یکی از بهترین هتل های لوکس این شهر است که با 190 اتاق و با امکاناتی مجهز آماده ارائه خدمات می باشند، هتل داریوش با معماری الهام گرفته از تخت جمشید ساخته شده است و خود به تنهایی یکی از جاذبه های دیدنی جزیره ی کیش می باشد.

هتل داریوش کیش تا باغ پرندگان و پارک دلفین ها حدود 5 الی 6 کیلومتر فاصله دارد، تا کشتی یونانی حدود 16 کیلومتر فاصله دارد.در این هتل اولین آکواریوم آب شور خاورمیانه قرار دارد که یکی از جاذبه های دیدنی این هتل می باشد.

امکانات هتل داریوش : لابی، آسانسور، کافی شاپ، صندوق امانات، نمازخانه، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، لاندری، ماهواره، خدمات پزشکی، استخر، سونا و جکوزی، اینترنت در لابی و اتاق، سرویس اتاق، پارکینگ و …

هتل ترنج ( 5 ستاره ) کیش

هتل دریایی ترنج هتلی لوکس و 5 ستاره در جزیره کیش واقع شده است، این هتل با 98 اتاق اولین و زیباترین هتل دریایی در خاورمیانه است که در سال 1394 افتتاح شده است و بخشی از این هتل برروی خشکی و بخشی دیگر بر روی سطح دریا و با کف شیشه ایی ساخته شده است.تمامی اتاق های این هتل بالکن اختصاصی و با منظره ایی نفس گیر از غروب دریا دارد.

امکانات هتل ترنج : لابی، کافی شاپ، صندوق امانات، تاکسی سرویس، ماهواره، خدمات پزشکی، استخر، سونا و جکوزی، آرایشگاه، فضای سبز، اعلام حریق، اینترنت در لابی و اتاق، رستوران و …

هتل شایان ( 5 ستاره ) کیش

هتل شایان کیش با 5 ستاره یکی دیگراز هتل های لوکس و مجهز در جزیره ی کیش و استان هرمزگان می باشد که با 193 اتاق و امکاناتی مجهز آماده ارائه خدمات می باشد، در این هتل لوکس و باشکوه چندین رستوران و سالن شیک وجود دارد که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در آن سرو می شود.رستوران های این هتل از ساعت 12 بامداد تا 3 بامداد جشن های مفرح شبانه دارند و امکانات تفریحی و ورزشی مناسبی را ارائه می دهند.

امکانات هتل شایان : لابی، آسانسور، چایخانه سنتی، کافی شاپ، صندوق امانات، تاکسی سرویس، لاندری، اعلام حریق، اینترنت در اتاق و لابی، رستوران و …

هتل شایگان ( 5 ستاره ) کیش

هتل شایگان کیش یکی از چندین هتل های 5 ستاره لوکس در کیش می باشد که با 130 اتاق و امکاناتی مجهز همچنان آماده پذیرای و ارائه خدمات عالی به مهمانان خود می باشد.این هتل تا مرکز خرید پردیس 1 و 2 با ماشین کمتر از 5 دقیقه فاصله دارد و تا مرکز خرید مروارید کیش 5 دقیقه با ماشین، تا مرکز خرید مرجان 5 دقیقه با ماشین، تا پلاژ ساحلی بانوان شهر کیش 5 الی 10 دقیقه فاصله دارد.با توجه به موقعیت قرارگیری مناسب این هتل علاقمندان بسیاری به این هتل می روند.

امکانات هتل شایگان : لابی، آسانسور، چایخانه سنتی، کافی شاپ، صندوق امانات، نمازخانه، سالن کنفرانس، تاکسی سرویس، لاندری، استخر، سونا و جکوزی، آرایشگاه، فروشگاه، فضای سبز، اینترنت در لابی و اتاق، رستوران و پارکینگ و …

هتل میراژ ( 5 ستاره ) کیش

هتل 5 ستاره میراژ کیش یکی از هتل های لوکس و نوساز جزیره کیش می باشد که در سال 1397 افتتاح شده است، ساختمان هتل میراژ کیش با معماری خاص و مدرن در 8 طبقه بنا و با 178 اتاق با مجهزترین امکانات و تجهیزات مدرن آماده پذیرایی و استقبال از مهمانان می باشد.دسترسی نزدیک هتل میراژ به مراکز خرید و ساحل یکی از مزیت های این هتل می باشد که باعث شده در مدت زمانی کم بعد از افتتاح شهرت بسیار  خوبی پیدا کند.

امکانات هتل میراژ : روم سرویس، صبحانه، یخچال، مبلمان، آباژور، بالکن، تلفن در اتاق، سیستم تهویه مطبوع در اتاق، صنوق امانات داخل اتاق، اطفاء حریق در اتاق، اینترنت در اتاق و …

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش در یکی از بهترین مناطق جزیره کیش در زمینی به مساحت بیش از ده هکتار در سال 1390 افتتاح شده است، مناظر زیبا و چشم نواز اطراف هتل از مهمترین دلایل انتخاب این هتل برای مسافران می باشد که ساحل مرجانی دو طرف آن بسیار محبوب در میان مهمانان است.

معماری بی نظیر و جذاب این هتل همراه با دکوراسیون مدرن و ساحل اختصاصی چشم هر بیننده ایی را به خود جذب می کند.

آدرس : کیش، بلوار مرجان، جنب برج های دوقلو

هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش از بزرگ ترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره و جذاب جزیره کیش می باشد که با طراحی خاص و مدرن خودش طرفداران خاص خود را نیز دارد، این هتل شیک و خاص درست در آبانماه 1385 افتتاح شده و حدود 14 سال از ساخت آن می گذرد.

ساختمان لوکس این هتل با 7 طبقه بنا و 168 باب اتاق و سوئیت مدرن و مجهز به تمامی امکانات در کنار موقعیت عالی قرارگیری در جزیره کیش موجب جذب مهمانان بسیاری گشته است.

هتل پارمیس تنها نقصی که دارد این است که اتاق هایی رو به دریا با مناظری منحصر بفرد ندارد و اگر جایی خوانده اید که این هتل اتاق رو به دریا دارد بهتر است بدانید که اتاق رو به دریا همان اتاق در جهت دریا می باشد.

آدرس : كيش، میدان پردیس

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش از هتل های بین المللی جزیره کیش می باشد که در قلب کیش همانند نگینی می درخشد، این هتل با دو برج جداگانه و ظاهری متفاوت در سال 1393 در جزیره ی زیبا کیش تاسیس شده است. ساختمان هتل ایران با 128 باب اتاق به همراه امکانات رفاهی مناسب در تمامی روزهای سال آماده خدمت رسانی به مسافران و مهمانان خود می باشد.

معماری مدرن و نوسازی هتل، دسترسی به مراکز خرید و تفریحی و نزدیکی به کارتینگ کیش از جمله ویژگی های متمایز هتل ایران نسبت به دیگر هتل های جزیره کیش می باشد که بسیار باب میل مسافران قرار گرفته است و دلیل اصلی محبوبیت این هتل در میان مردم شده است.

آدرس : کیش، میدان امیرکبیر، بلوارخلیج فارس ( بلوار سیاحتی )

0 0 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات