بهترین هتل های ایران (بخش دوم)

بهترین هتل های ایران (بخش دوم)

بهترین هتل های ایران

هرگاه اسم سفر و گردش به میان می آید اولین سوالی که برای مخاطبان پیش می آید این است که بعد از انتخاب مقصد و مسیر زمینی یا هوایی و بعد از رسیدن به مقصد مورد نظر در کجا اقامت داشته باشند؟ انتخاب هتل برای اقامت، موضوع جدی در برنامه ریزی سفر می باشد که بهتر است با دقت کامل انجام شود، معمولا برای علاقمندان و کسانی که قصد سفر دارند اولین سوالی که پیش می آید این است که بهترین هتل های ایران کدامند؟ و این هتل ها چه امکاناتی دارند؟و دلیل انتخاب این هتل ها با عنوان بهترین های ایران چیست؟ برای آشنایی بیشتر با بهترین هتل های ایران با ایران نیهون همراه باشید.

شیراز

هتل بزرگ ( 5 ستاره ) شیراز

هتل بزرگ شیراز با عنوان یکی از بهترین هتل های ایران شناخته شده است، این هتل بر فراز کوه های شمال شرقی شیراز و در 14 طبقه در سال 1392 افتتاح شده است.این هتل زیبا و مجهز با نام هتل دروازه قرآن نیز شناخته می شود، هتل بزرگ شیراز با 158 اتاق، سوئیت و تمامی امکانات مورد نیاز برای اقامت گردشگران خود را آماده ی پذیرایی از مهمان کرده است.

هتل زندیه ( 5 ستاره ) شیراز

هتل باشکوه و لوکس زندیه شیراز با معماری اصیل و سنتی ایرانی یکی از بهترین هتل های ایران می باشد که در سال 1394 در یکی از بهترین منطقه های شیراز افتتاح شده است.این هتل با 3 طبقه و 75 اتاق که مجهز به تمامی امکانات و خدمات رفاهی هستند آماده پذیرایی از مهمانان خود است.یکی از دلایل شناخته شدن این هتل نزدیکی به جاهای دیدنی شیراز می باشد و داشتن حمام سنتی ایرانی با معماری چشمگیر از خاص ترین امکانات این هتل است.

یزد

هتل صفائیه ( 5 ستاره ) یزد

هتل صفائیه یزد با 5 ستاره از بهترین هتل های ایران می باشد که در باغی بزرگو سرسبز و در منطقه ای خوش آب و هوا در یزد واقع شده است.این هتل با بهره گیری از معماری سنتی ایران و با استفاده از بهترین امکانات و تجهیزات مدرن بهترین خدمات خود را ارائه می دهد.دسترسی این هتل به دیگر مناطق شهر، پایانه مسافربری، مراکز تفریحی و جاهای دیدنی یزد به دلیل موقعیت قرارگیری مناسب هتل به آسانی میسر می شود.

هتل ارگ جدید ( 4 ستاره ) یزد

هتل ارگ جدید یزد هتلی نوساز با معماری قدیمی و اصیل در حاشیه شهر یزد می باشد که به دور از شلوغی و هیاهوی شهر و در منطقه ایی ییلاقی و خوش آب و هوا واقع شده است.این هتل با 144 اتاق و سوئیت با معماری داخلی سنتی و امکانات رفاهی مجهز بهترین خدمات را ارائه می دهد.

قشم

هتل ارم ( 4 ستاره ) قشم

هتل چهار ستاره لوکس ارم یکی از بهترین هتل ها در قشم می باشد که در سال 1395افتتاح شده است، هتلی 5 طبقه و با 96 اتاق و امکاناتی مدرن بهترین امکانات را ارائه می دهد.دسترسی آسان به مرکز شهر، مراکز تجاری و ساحل نیلگون فارس از دلایل شناخته شدن این هتل می باشد.

بندرعباس

هتل هما ( 5 ستاره ) بندر عباس

هتل 5 ستاره هما بندر عباس که عضوی از زیر مجموعه گروه هتل های هما در استان هرمزگان است، این هتل با نزدیکی بسیار به دریا امتیاز ویژه ایی را به خود اختصاص داده است و با خدمات ویژه و امکانات مجهز خود بهترین خدمات را ارائه می دهد.

هتل هرمز ( 5 ستاره ) بندر عباس

هتل 5 ستاره هرمز یکی از زیباترین و بهترین هتل های حاشیه خلیج فارس می باشد که در مرکز بندر عباس واقع شده است، هتلی 7 طبقه و در زمینه های مختلف موفق به کسب استانداردهای بین المللی شده است.این هتل به رستوران دریایی خود بسیار معروف است و یکی از با کیفیت ترین رستوران های هرمزگان را می توانید در این هتل پیدا کنید.

در ادامه برای آشنایی با بهترین هتل ها می توانید به بهترین هتل های ایران ( بخش اول ) مراجعه کنید.

برچسب ها:
0 0 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات