بهترین هتل های ایران ( بخش اول )

بهترین هتل های ایران ( بخش اول )

بهترین هتل های ایران

سفر و گردشگری از دیرباز تاکنون علاقمندان خاص خود را داشته است، در این شرایط حتی اگر مسافرت و سفر رفتن سخت شده باشد علاقندان به سفر می خواهند بدانند بهترین هتل های ایران در کجاست؟ این هتل ها چه امکاناتی دارند؟و چرا عنوان بهترین ها را به خود اختصاص داده اند؟ برای آشنایی با بهترین هتل های ایران با ایران نیهون همراه باشید.

جزیره کیش

هتل ترنج ( 5 ستاره )

جزیره کیش با هتل های متنوع و بسیار جذاب یکی از مقاصد معروف برای گشت و گذار در داخل کشور می باشد، در میان همه ی هتل های موجود در این جزیره هتل ترنج کیش از بهترین هتل ها می باشد.این هتل اولین هتل دریایی ایران است، هتل دریای به این معناست که همگی سوئیت های این هتل ها روبه دریا است و شما می توانید از داخل اتاق کف دریا را ببینید و از این همه زیبایی طبیعی لذت ببرید.رستوران های کنار ساحل و بر روی دریای هتل ترنج از معروفترین رستوران های کیش است و امکاناتی از قبیل سالن ورزشی روی آب، خانه بازی کودک و سالن بیلیارد و پذیرایی بی نظیر پرسنل هتل که از مهمانان به عمل می آورند این هتل را در زمره ی بهترین هتل های ایران قرار داده است.

هتل داریوش ( 5ستاره )

هتل داریوش کیش با معماری بی نظیر و الهام گرفته از معماری باستانی تخت جمشید در شمال شرق جزیره کیش و نزدیک به ساحل شرقی یک از بهترین هتل های کیش می باشد که به دلیل ایجاد فضای باستانی بسیار مجذوب کننده شده است.هتل داریوش با امکاناتی مانند فضاهای گردشی، ورزشی و مدرن هر بیننده ایی را محصور خود می کند و سفر را برای شما به یاد ماندنی می کند .

مشهد

هتل مجلل درویشی ( 5ستاره )

شهر مشهد به عنوان مهمترین قطب مذهبی گردشگری ایران هتل های بسیاری دارد اما در میان همه ی این هتل ها ما می خواهیم شما را با بهترین هتل های مشهد آشنا کنیم.هتل مجلل درویشی یکی از بهترین هتل های مشهد می باشد که در فاصله بسیار مناسبی از حرم مطهر رضوی واقع شده است، این هتل دارای 23 طبقه و معماری منحصربفردی بوده است که به مرتفع ترین و تنها هتل آتریوم در شرق کشور تبدیل شده است.

هتل قصر طلایی ( 5 ستاره )

هتل بین المللی قصرطلایی مشهد با عنوان بزرگترین و باشکوه ترین هتل در شرق کشور و استفاده از معماری بی نظیری در سطح بین المللی طراحی شده است، نزدیکی هتل قصر طلایی به حرم مطهر رضوی یکی از بهترین مزیت های آن در کنار امکانات مناسبش این هتل را در سطح بسیار بالایی رسانده است.

تهران

هتل اسپیناس پالاس ( 5 ستاره )

هتل اسپیناس پالاس یکی از بهتر ین هتل های تهران می باشد که با بهترین و مدرن ترین امکانات در منطقه سعادت آباد واقع شده است.این هتل با قرارگیری در دامنه کوهی با همین نام و بهرگیری از آب و هوایی مناسب و معماری و دید منحصربفرد هوش از سر بیننده خود برده است.و در میان هتل های متنوع موجود در تهران این هتل یکی از لاکچری ترین طراحی های فضایی را در میان مابقی هتل ها در اختیار مهمانان خود گذاشته است از همین رو عنوان بهترین هتل تهران را به خود اختصاص داده است.

هتل استقلال ( 5 ستاره )

هتل استقلال یکی از بزرگترین هتل های 5 ستاره ایران در شمال شهر می باشد که همواره میزبان هیات های سیاسی، اقتصادی، بازرگانی و تجاری و … بسیاری بوده است.در حال حاضر با وجود قدمت بسیار نسبت به دیگر هتل ها هر لحظه در حال به روز رسانی امکانات برای جلب رضایت مشتریان خود می باشد و تاکنون جایگاه خود را به خوبی حفظ کرده است.

اصفهان

هتل عباسی ( 5 ستاره )

هتل عباسی با عنوان قدیمی ترین هتل جهان جزء بهترین هتل های اصفهان می باشد که در خیابان چهار باغ عباسی واقع شده است، این هتل زیبا به دستور شاه سلطان حسین صفوی و با معماری ایرانی اسلامی باشکوه خود ساخته شده است.این هتل تنها هتل 5 ستاره اصفهان می باشد که سبک معماری آن به اوایل قرن 18 بازمی گردد و از معماری دوران صفوی نیز الگو گرفته است. هتل های اصفهان به دلیل حجم توریست پذیری بالای این شهر باید بسیار با کیفیت باشند.

هتل کوثر ( 5 ستاره )

هتل کوثر اصفهان در سال 1351 افتتاح شده است، این هتل با قرارگیری در نزدیکی سی و سه پل امکان دسترسی راحت برای گشت و گذار و بازدید از جاهای دیدنی اصفهان را دارد.

برای آشنایی با دیگر هتل های ایران می توانید به بهترین هتل های ایران ( بخش دوم ) مراجعه کنید.

0 0 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات