بهترین هتل های آنتالیا

بهترین هتل های آنتالیا

هتل های آنتالیا

آنتالیا در سال های گذشته با داشتن آب و هوای خوب و مراکز تفریحی عالی به یکی از مقاصد خارجی گردشگری مهم تبدیل شده است که با جاذبه های گردشگری مانند آثار تاریخی، سواحل زیبا و آرام، مراکز خرید لوکس و رستوران های خوش آب و رنگ علاقمندان بسیاری را به سوی خود جذب کرده است. مطمئنا همچین شهری با همچین پتانسیل توریست پذیری باید با بهترین هتل های خود به همراه امکانات لوکس و مجهز از مهمانان و توریستان استقبال کند.برای آشنایی بیشتر با بهترین هتل های آنتالیا با ایران نیهون همراه باشید.

هتل Maxx Royal Belek Golf Resort  ( پنج ستاره ) آنتالیا

هتل 5 ستاره ی Maxx Royal در سال 2011 در یکی از خلیج های مجاور با چشمه آب معدنی افتتاح شده است، این هتل در 35 کیلومتری فرودگاه آنتالیا و نزدیکی کلوپ گلف بازان مونتگومری واقع شده است.این هتل با یک بندر و یک ساحل شنی اختصاصی به طول 300 متر و امکاناتی همچون حوله ها، تخت های ساحلی، سایه بان ها و تشک های رایگان پذیرای مهمانان می باشد.

تمامی غذاخوری های هتل Maxx Royal با سرویس کامل و لوکس که شامل یک رستوران اصلی، 5 رستوران با غذاهای انتخابی و موسیقی زنده که جداگانه هزینه های آن حساب می شود، 14 کافه، 1 کافه قنادی مخصوص شیرینی و 4 رستوران مخصوص اسنک مجهز شده است.( در تمامی این رستوران ها سرویس دهی غذاها بصورت 24 ساعته می باشد ) و صبحانه، ناهار، شام و حتی اب میوه های متنوع نیز بصوت سلف سرویس ارائه می شود و هزینه های آن ها از قبل در هزینه های هتل گنجانده شده است.

انواع سوئیت های هتل شامل سوئیت های معمولی، سوئیت های تراس دار خانوادگی، سوئیت های خانوادگی، سوئیت های خانوادگی چشمه آب گرم، سوئیت های دوبلکس چشمه آب گرم و … می باشد.

هتل Rixos Land of Legends Them  ( پنج ستاره ) آنتالیا

هتل Rixos World در سال 2000 افتتاح شده است و بطورکلی گروه هتل های ریکسوس از موفق ترین گروه هتل های زنجیره ایی در دنیا می باشند.این هتل زیبا و 5 ستاره با طراحی اتاق ها و سوئیت های فانتزی و برگرفته از داستان های افسانه ایی و امکانات مجهز و لوکس در میان بسیاری از توریستان شهرت پیدا کرده است.

این هتل برای خانواده هایی که فرزند پسر دارند اتاق هایی به رنگ آبی و شخصیت های پسرانه دارد و برای خانواده هایی که فرزند دختر دارند نیز به همین صورت اتاق هایی در نظر گرفته شده است.اتاق های مخصوص فرزندان مجهز به تمامی بازی های رایانه ایی و ایکس باکس ها می باشد تا فرزندان در زمان های استراحت نیز سرگرم باشند.

امکانات هتل شامل سینمای 5 بعدی، یک رودخانه و تونل وحشت آبی، صبحانهه و ناهار بصورت بوفه باز، مرکز اسپای مخصوص، حمام ترکی، سونا، استخر سرپوشیده، مرکز ورزشی، پارک آبی با 55 سرسره، استخر کودک، پرستار برای کودکان، فروشگاه، پارکینگ و خدمات خشکشویی و اتوکشی به همراه اینترنت نیز می باشد.

هتل Rixos premium Belek ( پنج ستاره ) آنتالیا

هتل Rixos Premium با 700 متر ساحل اختصاصی و حدود 5 دقیقه فاصله تا ساحل فضای بسیار وسیعی را به خود اختصاص داده است، این هتل در سال 2017 بطور کامل بازسازی شده است و استخری با مساحت 2000 متر مربع که جزء بزرگترین استخرهای هتل های آنتالیا می باشد به آن اضافه شده است.

طراحی اتاق های این هتل با چشم اندازی رویایی از دریای مدیترانه و محیط سرسبز اطراف هتل هوش از سر هر بیننده ایی می برد و امکانات اتاق ها با تجهیزات مدرن و لوکس اقامتی آرام را برای میهمانان فراهم می کند.این هتل دارای 8 رستوران با صبحانه، ناهار و شام بصورت بوفه باز، غذای مخصوص کودکان و … می باشد.

امکانات هتل شامل اسپای هتل، حمام سنتی ترکی، استخر آبگرم سرپوشیده، سونا و بدنسازی، برگزاری کنسرت های مختلف، زمین تنیس و تفریحات آبی، سالن کنفرانس، اجازه ورود حیوانات خانگی، تبدیل ارز، نگهداری از کودک، واکس کفش، خشکشویی و اتوکشی و … است.

هتل Delphin Imperial  ( پنج ستاره ) آنتالیا

هتل Delphin Imperial یکی از مجموعه های هتل های زنجیره ای Delphin می باشد که در سال 2012 افتتاح شده است، این هتل 5 ستاره با 12 طبقه بنا در ساحل لارا و در فاصله 20 کیلومتری مرکز شهر و 10 کیلومتری فرودگاه آنتالیا واقع شده است. خدمات در این هتل زیبا و لوکس بصورت UAll ارائه می شود، یکی از مزیت های این هتل اهمیت بسیاری است که به کودکان می دهند و انواع و اقسام وسیله های بازی و سرگرمی برای آن ها در نظر گرفته شده است.

امکانات هتل شامل رستوران، خدمات 24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی، کافی شاپ، فروشگاه، کافی شاپ فضای باز، خشکشویی، گاو صندوق، استخر سرباز، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ، پارک آبی، سالن بازی کودکان، ساحل اختصاصی، بیلیارد، ورزش های آبی، ورزش های آبی موتوری و … است.

هتل Calista Luxury Resort  ( پنج ستاره ) آنتالیا

هتل 5 ستاره ی لوکس Calista Luxury با ساحل اختصاصی در کنار دریای مدیترانه، 10 زمین بازی گلف و امکاناتی دیگر آماده پذیرایی از مهمان خود می باشد.تمامی اتاق های این هتل دارای بالکن خصوصی با مناظر دریا یا کوهستان می باشند و 10 رستوران با منوی سفارشی غذاها و خوراکی خود را سرو می کنند.

امکانات این هتل شامل کافه در مجاور استخر، زمین تنیس، زمین فوتبال، سالن بولینگ، سالن ورزشی کالوس همراه با امکانات سونا، ماساژ و درمان های زیبایی و … می باشد.

برچسب ها:
0 0 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات