بهترین زمان سفر به قشم  و آب و هوای قشم

بهترین زمان سفر به قشم و آب و هوای قشم

آب و هوای قشم

بهترین زمان سفر به قشم با توجه به آب و هوای قشم یکی از مهمترین موضوعات برای سفر به این جزیره زیبا می باشد، این جزیره تازگی به یکی از مکان های توریستی و گردشگری تبدیل شده است.قشم با داشتن جاذبه های گردشگری و مراکز خرید متنوع یکی از بهترین گزینه ها برای سفر می باشد.در ادامه با بررسی بهترین زمان سفر به قشم همچنین آب و هوای قشم همراه ایران نیهون باشید.

جزیره ی زیبای قشم به بندر عباس، بندر لنگه، جزیره هرمز، جزیره تنب کوچک و بزرگ، جزیره بوموسی و…محدود می شود، جزیره زیبای قشم با داشتن مراکز خرید مدرن و جاهای دیدنی نظر گردشگران بسیاری را به این جزیره جلب کرده است.

آب و هوای جزیره ی قشم

جزیره ی قشم، با وسعت 1491 کیلومتر مربع دومین جزیره بزرگ خلیج فارس می باشد، این جزیره از اطراف با شهرهای بندر عباس، بندر لنگه، جزیره هرمز، جزایر تنب بزرگ و کوچک و … همسایه است.این جزیره در محدوده سرزمین های گرم و مرطوب قرار گرفته است و رطوبت نسبی در این جزیره بسیار بالاست، گرم ترین های ماه های جزیره قشم از تیر تا شهریور است و سردترین ماه های آن دی تا بهمن می باشد.

بهترین زمان سفر قشم از نظر آب و هوایی

بهترین زمان سفر به جزیره ی قشم برای سفر و گشت و گذار یا خرید متفاوت است، تغییرات آب و هوایی در ماه های سال در این جزیره تاثیر مستقیمی بر گردشگری دارد. برای مثال اکثر جاهای دیدنی قشم روباز می باشد که این در فصل گرما مسافران را اذیت می کند و از آن طرف هم در فصل پاییز و سرد هوا برای شنا مناسب نیست اما از لحاظ خرید در فصل گرم مسافران کمتری به قشم می روند فروشندگان تخفیف مناسبی می گذارند و از این نظر فصل گرما برای خرید مناسب است.آب و هوای قشم تو فصل مختلف فرق می کند گرما از اواسط فروردین شروع می شود تا اواسط شهریور و از شهریور هوا رو به خنکی می رود پس بهترین زمان رفتن به قشم از اواسط شهریور تا اواسط فروردین است.

0 0 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات