بهترین زمان سفر به دبی بر اساس شرایط آب و هوای

بهترین زمان سفر به دبی بر اساس شرایط آب و هوای

بهترین زمان سفر به دبی

دبی یکی از شهرهای مدرن و پیشرفته دنیا است که در کشور امارات متحده عربی و حاشیه خلیج فارس واقع شده است که سالانه تعداد بسیار زیادی توریست به این شهر سفر می کنند.دبی یکی از بهترین مقاصد گردشگری دنیا می باشد که طرفداران بسیاری دارد و شرایط آب و هوایی منطقه تا حدودی شرایط را برای علاقمندان سخت کرده است.برای آشنایی بیشتر با بهترین زمان سفر به دبی با ایران نیهون همراه باشید.

آب و هوای دبی

شهر دبی یکی از هفت شهر کشور امارات متحده عربی است که با ساختمان های آسمان خراش خود شهرت پیدا کرده است، از لحاظ موقعیت جغرافیایی این شهر در منطقه ایی بیابانی واقع شده و آب و هوای گرمسیری بیابانی دارد. تابستان های به شدت گرم و مرطوب که متوسط دمای روز حدود 41 درجه و در شب حدود 30 درجه سانتی گراد است، زمستان هایی گرم و کوتاه که متوسط دمای روزانه حدود 23 درجه و در شب 14 درجه سانتی گراد است.اینطور که گفتیم معلوم است که تابستان غالب بر این شهر سخت و طاقت فرسا است و زمستان های کوتاه بسیار دلچسب و مطلوب برای سفر علاقمندان و تماشای جاهای دیدنی دبی می باشد.

تغییرات آب و هوای دبی

مارس ، آوریل ، می ( اواسط اسفند تا اواسط خرداد )

میانگین دمای هوا از اواسط ماه اسفند 28 درجه سانتی گراد به همراه گرما و رطوبت متوسط شروع می شود و در اواسط ماه خرداد این میانگین به 38 درجه سانتی گراد می رسد که هوا به شدت گرم و مرطوب می باشد.در بهترین حالت ممکن در ماه مارس 4 روز امکان بارش باران وجود دارد و در ماه می 1 روز احتمال بارندگی است.

ژوئن ، جولای ، آگوست ( اواسط خرداد تا اواسط شهریور )

میانگین دمای هوا از اواسط خرداد ماه 40 درجه سانتی گراد و هوا به شدت گرم و مرطوب آغاز می شود و احتمال بارندگی بسیار کم است و در اواسط شهریور میانگین دما به 43 درجه سانتی گراد می رسد که دمای هوا و گرما و رطوبت به اوج خود می رسد و تقریبا احتمال بارش باران به صفر می رسد.

سپتامبر، اکتبر، نوامبر ( اواسط شهریور تا اواسط آذر )

میانگین دمای هوا در اواسط شهریور 39 درجه سانتی گراد و هوا به شدت گرم و مرطوب است و در اواسط ماه اذر میانگین دمای هوا به 31 درجه سانتی گراد می رسد که هوا همچنان گرم است اما از شدت گرمای هوا اندکی کاسته شده است و امکان اندکی بارش وجود دارد.

دسامبر، ژانویه ، فوریه ( اواسط آذر تا اواسط اسفند )

میانگین دمای هوا در اواسط ماه آذر 26 درجه سانتی گراد و هوا تقریبا خنک ولی با رطوبت بالا است و امکان بارش باران در دو روز از ماه آذر وجود دارد، و میانگین دمای هوا در اواسط اسفند به 25 درجه سانتی گراد می رسد و میزان بارش هم اندک است.

بهترین زمان سفر دبی

اگر به دنبال سفری رویایی در بهترین زمان ممکن به دبی هستید پیشنهاد می شود در فصل پاییز و زمستان گه شرایط آب و هوایی مطلوب است به این شهر سفر کنید، درست از اواسط مهرماه تا اواخر اسفند و فروردین شرایط نسبتا بهتری برقرار است و فصل پر مسافر و های سیزن شهر دبی می باشد.

برچسب ها:
0 0 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات