بهترین رستوران های یزد

بهترین رستوران های یزد

بهترین رستوران های یزد

بعد از گشت و گذار در جاهای دیدنی یزد نوبت به چشیدن غذاهای محلی می رسد. ولی پیدا کردن رستوران خوب با غذاهای با کیفیت برای مسافران که به شهر آشنایی ندارند کار ساده ای نیست. پس با ایران نیهون همراه باشید تا شما را با بهترین رستوران های یزد  آشنا کنیم.

رستوران تالار یزد

تالار یزد که به نام حاجی آشپز نیز معروف است، اولین و بهترین رستوران یزد می باشد. این رستوران سالن های متعددی برای برگذاری جشن ها نیز دارد.باقالی پلو با ماهیچه این رستوران معروفیت خاصی دارد.غذهای دیگر این رستوران نیز بینظیر است مانند کباب کوبیده و ته چین. البته حتما قیمه یزدی را هم امتحان کنید.

این رستوران رسم جالبی دارد و آن چرخاندن سینی ته دیگ بین میزها است.رستوران تالار یزد همیشه شلوغ است . پیشنهاد می کنیم برای صرف ناهار قبل از ساعت 12 آنجا باشید.

آدرس : بلوار جمهوری، نرسیده به دروازه قرآن

رستوران هتل ملک التجار

هتل سنتی ملک التجار یک هتل 4 ستاره است که در خانه ای تاریخی متعلق به حاج علی عسکر شیرازی  احداث شده است.این هتل اولین هتل خشتی در جهان است که در سال 1376 افتتاح شد.رستوران هتل ملک التجار در حیاط مرکزی و زیرزمین این هتل قرار دارد و منوی آن انواع غذاهای ایرانی و سنتی و فرنگی را دارا است.

آدرس : خیابان قیام، بازارچه‌ی پنجه علی

رستوران خوان دو حد

رستوران خوان دوحد مانند اکثر رستوران های یزد فضایی سنتی دارد. در حیاطی باصفا روی تخت می نشینید و غذا یتان را نوش جان می کنید. اگر بعد از غذا قلیا بخواهید برایتان می آورند. منوی رستوران خوان غذاهای متنوعی دارد. این رستوران بهترین دیزی یزد را سرو می کند.از آش شولی غافل نشوید. این آش از آشهای سنتی یزد به شمار میرود که می توان به عنوان پیش غذا در این رستوران سفارش داد.

آدرس : بلوار عاصی زاده، کوچه سنگریزه

رستوران سزار

اگر دریزد هوس خوردن پیتزا کردین رستوران سزار را امتحان کنید. رستوران سزار نسبت به رستوران های یزد بسیار شیک و مدرن است. این رستوران انواع غذاهای ایتالیایی و پیتزا ارائه می دهد . ولی نگران نباشید، این رستوران برای علاقمندان به غذاهای ایرانی هم غذاهای خوشمزه ای دارد. نان سیر و پاستای آلفردو رستوران سزار، معروفیت خاصی دارد.در هنگام صرف غذا می توانید از نوای زنده پیانو هم لذت ببرید.

آدرس : میدان ابوذر، خیابان سنبل

رستوران هتل مشیرالممالک

هتل مشیرالممالک باغی قدیمی با درختان تنومند و سر به فلک کشیده است.رستوران این هتل خود شامل 4 رستوران ، رستوران نقاشی، رستوران یزد، رستوران باغ و کافی شاپ با انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی است.

آدرس : خیابان انقلاب، بلوار مشیرالممالک

 رستوران هتل ارگ جدید

هتل ارگ جدید یزد  چهار سالن برای رستوران و کافی شاپ دارد و با انواع غذاهای ایرانی ، فرنگی،پیش غذا و سالادبار خاطره خوبی برای میهمانان خود می سازد.

آدرس : صفائیه، بلوار شهیدان اشرف، انتهای بلوار مناجات

رستوران ترمه و ترنج

رستوران ترمه و ترنج یزد در فضایی خوش رنگ و لعاب و معماری اصیل یزدی  از مهمانان خود پذیرایی می کند.انواع غذاهای ایرانی و سنتی را می توانید در این رستوران میل کنید. ولی از چلوکباب  آن غافل نشوید.

آدرس: یزد، خیابان امام خمینی، خیابان فهادان

0 0 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات