بهترین جزایر استانبول برای تفریحات ساحلی کدامند؟

بهترین جزایر استانبول برای تفریحات ساحلی کدامند؟

بهترین جزایر استانبول

بهترین جزایر استانبول برای تفریحات ساحلی کدامند؟ جزایر کشور ترکیه و شهر استانبول یکی از مهمترین عوامل جذب گردشگران می باشد که در کنار جاهای دیدنی استانبول این شهر را به یکی از مقاصد محبوب گردشگری تبدیل کرده است.اگر به دنبال جایی برای تفریح و بدون آلودگی هوا و محیطی دنج و آرام هستید با ایران نیهون همراه باشید تا بهترین جزایر استانبول برای تفریحات ساحلی را بشناسید.

جزیره پاتارا – patara

یکی از زیباترین و طولانی ترین سواحل شنی سفید در جنوب غربی ترکیه متعلق به ساحل جزیره پاتارا است، این جزیره به دلیل زیبایی های منحصربفردش جز یکی از بهترین ساحل های ترکیه قرار گرفته است. این ساحل در کنار امواج آرام و شن های گرم خود محلی بسیار جذاب برای کودکان است و شما می توانید برای خود و خانواده صندلی و چترهای ساحلی سفارش دهید و اگر به دنبال شنا در ساحلی خلوت هستید می توانید به قسمت های خصوصی این جزیره بروید و در کنار آن از ویرانه های بناهای رومی نیز دیدن کنید.

تالاب اولودنیز

تالاب اولودنیز یکی از جاذبه های مشهور استانبول می باشد که در سه ده عکس های آن بر روی کارت پستال ها و کتاب های راهنمای گردشگری ترکیه وجود داشته است و جز بهترین جزایر ترکیه به شمار می رود.ساحل تالابی اولودنیز با کوه های سرسبز دور دستش در کنار دریای مرده این مکان را تبدیل به بهشتی زیبا کرده است.این ساحل زیبا به دلیل معروفیت بسیارش بسیار شلوغ است اما همچنان جاذبه های بی نظیری دارد که گردشگران را به خود جذب می کند. در این جزیره تمامی ورزش های آبی هیجان انگیز وجود دارد و در کنار ن شما می توانید در آب های شفاف آن شنا کنید یا کایاک سواری و قایق رانی کنید و از وقت گذرانی در آن نهایت لذت را ببرید.

شبه جزیره بدروم

بهترین جزایر استانبول کدامند؟ شبه جزیره بدروم با وجود مزارع زیتون و بناهای آب انباری که متعلق به دوره ی عثمانی است با سقف های گنبدی سفید یکی از بهترین جزایر ترکیه برای علاقمندان به سفرهای لوکس می باشد.شبه جزیره بدروم شامل دو بخش بالایی و پایینی می باشد که قسمت پایین آن به سلیقه توریستان گسترش پیدا کرده است و اگر به قسمت های بالایی آن بروید می توانید فرهنگ اصیل مردم بدروم را تماشا کنید.شهر اصلی این شبه جزیره شهر تمام سفید بدروم می باشد که در اطراف قلعه سنت پیتر واقع شده است در سواحل بدروم بسیار فرصت موج سواری وجود دارد که شما می توانید از سفر خود لذت ببرید.

ساحل آنتالیا

بهترین جزایر استانبول کدامند؟ اگر به دنبال سواحلی مدیترانه ایی و تعطیلاتی در کنار استخر هستید سواحل زیبای آنتالیا بهترین مقصد برای شماست، آنتالیا به دلیل وسعت کم و نزدیکی هتل های ساحلی به مقاصد خرید زیاد وقت شما را برای رفت و آمد نمی گیرد و بیشتر وقت خود را به خوشی می گذرانید.بسیاری از جشنواره ها، مراسم ها و فستیوال های سالانه فیلم و پیانو، موسیقی بی کلام، اپرا و باله در آنتالیا برگزار می شود، هتل های جزیره آنتالیا امکانات بسیاری را برای مهمانانشان فراهم می کنند که سفر به این جزیره را بسیار به یاد ماندنی می کند.

جزیره کالکان

بهترین جزایر استانبول کدامند؟ جزیره کالکان تا قبل از سال 1920 یکی از روستاهای کوچک برای ماهیگیری یونانی بود تا اینکه در دهه 1980 به یکی از پر رفت و آمدترین مقاصد تفریحی برای مردم ترکیه و فرار از زندگی شهری شد.در این جزیره رستوران ها و کافه های کوچک و دنجی را پیدا می کنید که غذاهای دریایی خشومزه و با کیفیتی را در این رستوران ها سرو می کنند.

جزیره ساید – side

شبه جزیره صخره ای و کم ارتفاع ساید با سواحل سفید شنی در کمربند طولی دریای مدیترانه واقع شده است، این جزیره از بهترین جزایر ترکیه برای سفری رمانتیک و عاشقانه می باشد.در این جزیره زیبا بناهای تاریخی یونانی – رومی باستانی و کلبه های ماهی گیری زیبایی دیده می شود که در نزدیکی بنای آمفی تئاتر رومی قرار گرفته اند.در این جزیره رستوران ها و کافه های متعددی برای سفارش وجود دارد و حتما توصیه می شود به بازدید از بناهای آپولو و آتنا که در بالای شبه جزیره ساید قرار گرفته است بروید.

جزیره آلانیا – Alanya

بهترین جزایر استانبول کدامند؟ جزیره آلانیا یکی از بهترین جزایر ترکیه می باشد که زمانی محل اسکان دزدان دریایی رومی بوده است و در یک بازه ی زمانی دیگر محل تفریح و اقامت پادشاهان سلجوقی ترکی بوده است.در این جزیره جدا از تفریحات آبی هیجان انگیز و مناظر زیبای شهر با کوه های تاروس در دور دست ها می توانید در میان بناهای تاریخی و خرابه های رومی نیز قدم بزنید و لذت ببرید.

برچسب ها:
0 0 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات