بلیط ارزان هواپیما

بلیط ارزان هواپیما

بلیط ارزان هواپیما

زمانی که می خواهید به مسافرت بروید و در هزینه های سفر صرفه جویی کنید قیمت بلیط هواپیما یک از گزینه ها است، البته باید بدانیم که چطور می شود بلیط ارزان هواپیما را بگیریم. با ایران نیهون همراه باشید.

گاها با جستجو در اینترنت و یا شبکه های اجتماعی به بلیط ارزان هواپیما بر خورده اید و برایتان سوال پیش می آید که چرا بلیط هواپیما ارزان است؟ قیمت آن به نظرتان مشکوک است. اگر شما جز کسانی هستید که مسافرت خیلی کم می روید و از قیمت بلیط هواپیما ، بلیط قطار ، بلیط اتوبوس و کشتی خبر ندارید و به این فکر می کنید که بلیط هواپیما خیلی گران است و پرواز کردن جز رویاهایتان است، سخت در اشتباه هستید و  بلیط ارزان هواپیما چیز عجیبی نیست.

قبل از سفر قیمت بلیط هواپیما را بررسی کنید

زمانی که می خواهید به مسافرت بروید قبل از اقدام به خرید بلیط اتوبوس یا قطار ، قیمت بلیط هواپیما را بررسی کنید. جالب است بدانید در حال حاضر شما اگر بخواهید به مشهد مقدس سفر کنید قیمت بلیط اتوبوس و بلیط قطار با وجود مسافت طولانی (تهران به مشهد) تفاوت چندانی با قیمت بلیط هواپیما ندارند. و باید بدانید زمانی که شما با تفاوت کمتری بلیط هواپیما را خریداری می کنید هم در زمان کمتری و از آسایش بیشتری برخوردار خواهید بود و بجای اینکه مسافت را 12 ساعت بگذرانید دو ساعته به مقصد خواهید رسید، هم در زمان زمان صرفه جویی کرده اید هم در هزینه سفرتان صرفه جویی کرده اید.

بلیط هواپیما چارتر یا سیستمی؟

برای پیدا کرن بلیط ارزان هواپیما برای  پرواز های چارتر و سیستمی در ابتدا سامانه مطمئن جستجو بلیط هوپیما را در نظر بگیرید و در این باره کمی صبور و با دقت باشید.

گاها زمانی که می خواهید در موتور جستجو گوگل سرچ کنید مثلا بلیط ارزان هواپیما و تنها به چند سایت اول مراجعه می کنید که قاعدتا لینک اول سایت های هستند که در گوگل تبلیغ کرده اند. در این باره کمی دقت کنید و متکی به سایت های که در لینک های اول هستند نباشید و با دقت به دیگر سایت ها نیز سر بزنید.

باید زمانی که بلیط ارزان هواپیما را سرچ میکنید به نوع بلیط که چارتر یا سیستمی است توجه کند و در قدم های دیگر نوع کلاس های پروازی یا نوع ایرلاین آن بررسی کنید. انواع کلاس های پروازی را در مقالات گذشته بررسی کردیم که (اکونومی ، بیزنیس کلاس و فرست کلاس) هستند که براساس امکاناتی که در اختیارتان می گذارند قیمت را بالا پایین می کنند.

عوامل موثر در قیمت بلیط هواپیما

1- بلیط سیستمی 2- بلیط چارتر 3- کلاس های پروازی 1-3 فرست کلاس 2-3 بیزینس کلاس 3-3 اکونومی کلاس 4- نوع ایرلاین

بلیط ارزان تنها بستگی به قیمت نیست

بلیط ارزان هواپیما، لزوما بلیط با قیمت پایین‌تر نیست، بلکه بلیطی است که بر اساس امکاناتی که شما قرار است در طول پرواز دریافت کنید، قیمت مناسب‌تری داشته باشد.

یعنی بر اساس کلاس پروازی، خط هوایی مورد نظر و همچنین مقصد شما، قیمت مناسب‌تری را نسبت به سایر بلیط‌ها با همین امکانات و البته در خطوط هوایی دیگر داشته باشد.

5 1 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات