اشتباهات رزرو بلیط هواپیما

اشتباهات رزرو بلیط هواپیما

اشتباهات رزرو بلیط هواپیما

هنگام خرید بلیط هواپیما امکان دارد اشتباهاتی رخ دهد که برنامه سفرتان را مختل کند یا بلیط هواپیما خریداری شده بر باد برود، اشتباهات رزرو بلیط هواپیما را در این مقاله بررسی می کنیم با نیهون همراه باشید.

اشتباه تایپی وارد کردن مشخصات

یکی از بدترین اشتباهات هنگام رزرو بلیط هواپیما وارد کردن مشخصات اشتباه است که اگر نوع بلیط تان، بلیط چارترباشد امکان دارد که پولتان را از دست بدهید. امکان استرداد بلیط چارتر بنا به قوانین چارتر کننده است و در بیشتر مواقع استرداد امکان پذیر نیست یا با پرداخت جریمه سنگین امکان استرداد وجود دارد. اما برای بلیط سیستمی امکان استرداد یا تغییر مشخصات بلیط هواپیما وجود دارد که با کسر جریمه انجام می شود. بنابراین در هنگام وارد کردن مشخصات دقت بیشتری داشته باشید که ملزم به پرداخت هزینه های اضافی نشوید.

 رزرو بلیط هواپیما به مقصد اشتباه

یکی دیگر از استباهات هنگام رزرو بلیط هواپیما را می توان انتخاب مقصد اشتباه دانست. هنگامی خرید بلیط هواپیما تصور کنید مقصدتان را اشتباه وارد کرده اید و در سالن فرودگاه منتظر نشسته ایدو کاری هم از دستان تان بر نمی آید. بنابراین قبل از اینکه چمدان تان را ببنید و راهی فرودگاه شوید با دقت بیشتر مشخصات ، تاریخ و ساعت و از همه مهم تر مقصد مورد نظرتان چک کنید.

اشتباه در زمان پرواز

زمان پرواز تان بررسی کنید و تصور نکنید که هواپیما منتظر شما خواهد ماند تا شما برسید. به دلیل تاخیر پرواز در برخی پروازها بهتر است با صادر کننده بلیط هواپیما در ارتباط باشید و زمان پروازتان چک کنید. برای بدترین مواقع برنامه ریزی کنید که دیر به فرودگاه و پرواز تان نرسید.

پاک نکردن کوکی‌ها مرورگر

اگر قصد دارید بصورت آنلاین بلط هواپیما تهیه کنید بهتر است کوکی مرورگرتان را پاک کنید. و جلوی اشتباهات در این ارتباط را بگیریدو با خیالی راحت تر اقدام به خرید بلیط هواپیما کنید.

باید بدانید که کوکی ها تکه های کوچکی از اطلاعات هستند که وبسایت ها آنها را را روی سیستم شما ذخیره می کنند.کوکی ها فقط شامل مقداری متن هستند و نه چیز دیگری. حال آن متن می تواند یک آی دی کاربر یا هر نوع متن دیگری باشد. این جریان جهت شناسایی کاربر استفاده می شود برای مثال قبلا وارد سیستم شده اید و دوباره میخواهید وارد شوید نیازی به ورود نام کاربر و رمز عبور نیست و شما همواره در سایت لاگین باقی خواهید بود.

در برخی از مواقع که شما در وب سایت ها در حال جستجو هستید مرورگر های از نتایج شما کوکی خواهند گرفت و زمانی که شما دوباره برمی گردید و اقدام به  خرید بلیط می کنید با قیمت های متفاوت مواجه می شوید.

ارزان ترین پرواز 

قبل از اینکه بلیط هواپیما رزرو کنید قیمت بلیط هواپیما و نوع بلیط را چک کنید که در برخی مواقع می توانید بلیط چارتر را با قیمت خوبی تهیه کنید و در هزینه سفرتان صرفه جویی کنید. اما بر این باور نباشید که بلیط چارتر همیشه بلیط ارزان هواپیما خواهد بودف قیمت بلیط چارتر در نوسان است و بنا به میزان درخواست مسافران قیمت آن نیز بالا و پایین می آید.

برچسب ها:
0 0 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
2 Comments
قدیمی ترین
جدیدترین رای بیشتر
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
میرزاحسین
2 years ago

سلام!
ببخشید من برای چند روز بعد بلیط هواپیما ریزرو کردم و پرواز خارجی دارم متاسفانه آژانس هواپیمایی روی بلیط من بجای Mirza Hussain نوشته Mirzahussain
یعنی یک فاصله را در نظر نگرفته در حالیکه در پاسپورت و ویزای من این فاصله وجود دارد. بنظر شما آیا این مشکل ایجاد می کنه؟
ممنون میشم اگر راهنمایی کنید.

سارا
1 year ago

سلام ما دوتا پاسپورت داشتیم یکیش تاریخ انقضاش تموم شده بود ما با اون پاسپورت تازه عوضی زدیم باید چه کار کنیم لطفا بگویید