جزیره خرگوش ها در ژاپن (اوکونوشیما)

جزیره خرگوش ها در ژاپن (اوکونوشیما)

سرزمین خرگوش ها

جزیزه اکونوشیما تنها 4 کیلومتر محیط دارد ولی هزاران گردشگر برای دیدن این جزیره می آیند و این جزیزه شگفت انگیز را ببینید. برای آشنایی بیشتر با جزیره خرگوش ها در ژاپن همراه ایران نیهون باشید.

اکونوشیما

اکونوشیما خانه هزاران خرگوش است که اکنون تبدیل به یک جاذبه گردشگری ژاپن شده است. بازدیدکنندگان به این مقصد دریایی کوچک برای زیبای طبیعی و اهمیت تاریخی آن می آیند اما عمدتا برای غذا دادن به خرگوش ها می آیند. از سال 1929 تا 1945 بیش از شش هزار تن گاز سمی در این جزیره دورافتاده تولید شد.

اکونوشیما زمانی یک جزیره محرمانه برای تولید سلاح های شیمیایی درطول جنگ جهانی دوم بود و می توانید گذشته شوم آن را با پرسه زدن در آن حس کنید. به گفته برخی منابع، خرگوش ها برای آزمایش اثرات سم به اینجا آورده شده و توسط کارگران پس از جنگ جهانی دوم در آن رها شدند. منابع دیگر می گویند گروهی از دانش آموزان در سفر میدانی خود هشت تا از آن ها را در سال 1971 به اینجا آورند.

امروزه برای حفاظت از خرگوش ها، ورود گربه و سگ به این جزیره ممنوع شده و گردشگران از سراسر جهان برای غذادادن و عکاسی از آن ها به این جزیره می آیند. اگرچه آن ها وحشی هستند اما با انسان خو گرفته اند و برای دریافت غذا در طول ماه های زمستانی که منابع غذای طبیعی کمیاب است به گردشگران نزدیک می شوند. امروزه این جزیره بیشتر برای حیات وحش و طبیعت زیبایش شناخته می شود تا تاریخ نظامی اش.

تصاویر جزیره

جزیره خرگوش ها در اکونوشیما ژاپن  جزیره خرگوش ها در اکونوشیما ژاپن  جزیره خرگوش ها در اکونوشیما ژاپن  جزیره خرگوش ها در اکونوشیما ژاپن 
5 1 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات